Ik ben Janka en ik ben geboren op 27 april 2009 dus nu al een weekje oud! Ik ben en merrei en zoals alle merrei's hou ik van MODDER. Er is maar 1 plas maar daar lig en speel ik het liefste in. Ik ben onverer 5 cm groter als mijn half broer half nonkel die dan nog wel 5 dagen ouder is.
Maar mijn mensen vrienden zeggen dat ik een durf al ben!! Ja ik ga James uitdagen om te spelen!! Ja die blijft graag bij zijn mamma.
Wat vinden jullie van mij?
Ik wilde wel snel de wereld verkennen want om 9.45u begon funny te blaffen omdat mamma te lang neerlag!! om 9.50u waren mijn voeten er al. Helemaal was ik er uit om 10.00uu en om 10.15u heb ik mijn eerste sta poging ondernomen.
Meneer doktor kwam snel omdat vorig jaar mijn halfzus hem bijna een trap had verkocht tussen zijn benen ( ja perongeluk) Want spuitjes krijgen we op deze leeftijd niet zo graag later gaat dit beter!!!
Nu ik stond al recht en dus had hij pech maar algeluk nog wankel want anders was het hem niet gelukt!!!

Dit was de erste dag na mijn val in de MODDer ( ik denk dat ik er daarom nu zo van hou)

Ik ben een volle zus van Araghon van tinkerstalschuurmans van Wisky hier!!