Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Neel schreef:Ja dat zou allemaal wel,
).
). Haar veulens: ze heeft meestal veulens gehad van Wellington. 1 merrie hieruit was in 2000 5de in Ermelo van het vrijspringen, er is er een veulen van haar verkocht op de Veulenveiling in Midden Beemster en er springt nu in Duistland een nakomeling van haar. Verder heeft ze 1 veulen gehad van Voltaire alleen deze was nogal groot, de merrie heeft hier nogal veel last van gehad vandaar dat we voor haar een beetje een kleine hengst uitzoeken. Nu is ze drachtig van Julio Marriner xx. Zelf denk ik aan Guidam bij haar maar ook hierbij suggesties zijn altijd welkom
, maar wel een springhengst.
Ik zal er ook nog eens even goed over nadenken. Als dat trouwens doorgaat met die ene eventuele toekomstige merrie van mij (ik ga zondag weer kijken), lijkt Quattro B mij ook een zeer interessante hengst voor bij deze merrie. Maar goed, we zien wel! Wat vind jij (of iemand anders) van deze hengst? Ik vond hem opvallend op de HK en heeft zich natuurlijk zich al wel een beetje bewezen in de fokkerij.