De hengst Kingston komt uit deze stam! Echt een tof paard, ondergewaardeerd door de fokkers... Hij bracht het internationale springpaard Miss Independent (Laura Kraut)
Een grote opdringerige knuffel die als ze het ergens niet mee eens is dat zeer duidelijk laat merken maar mij wel als baasje accepteerd en zodoende het wel even voor me doet
Onder het zadel kan ik nog niet veel melden aangezien ze nog maar net een stuk of 8 keer onder het zadel is geweest.
Kirstenx
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-09 14:57
Dat herken ik wel. Alhoewel die van mij niet zo'n knuffel is, herken ik de rest wel.
Mijn paard komt ook uit de Nomana stam geloof ik. Op paardenfokken staat er in ieder geval: (Nomana-stam, merrielijn 2, fokfamilie 8)
Maar ik heb begrepen van de vorige eigenaren dat ze ook uit de Utopia lijn/stam of iets komt . Net als Woestein, dus komt ze dan uit de Nomana stam en Utopia lijn, of hoe werkt dat ? Ik snap het nog niet helemaal eigenlijk
Die van mij is nu trouwens 2 jaar, en erg lief. Ze is nu 1.60 ongeveer
Laydk123
Geplaatst: 19-06-11 22:29
Ik heb hier de stamboom liggen van een manegepaardje bij mij, en ik ben eigenlijk op zoek naar haar familie, broers/zussen/nakomelingen etc. op paardenfokken.nl kom ik hier op uit: http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=63913 alleen op haar papieren staat Ilaine ipv Islaine. Ook klopt de stamboom van haar moeders kant op de site niet helemaal met de papieren. Kan iemand mij helpen?