Saijda heeft een baby: Safoera is geboren!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Saijda heeft een baby: Safoera is geboren!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 17:00

Vanmorgen kreeg ik eindelijk een SMS-je waar we al een tijdje op zaten te wachten: Het veulen was geboren! Gisteravond om half 12 heeft Saijda een prachtig mooi merrieveulentje op de wereld gezet. Alles was goed gegaan. Gelukkig maar. Even voor de duidelijkheid: Saijda is niet mijn paard, maar aangezien ik daar bijna dag en nacht ben, word ik wel op de hoogte gehouden van dit soort dingen. Ik ging vandaag toch naar stal om mijn eigen paard te rijden, dus gewapend met mijn fototoestel want de baby moest bewonderd worden. Voor mams was het een redelijk zware bevalling, want de jonge dame had nogal brede schoudertjes. Binnen een half uur stond ze. Ze had ook snel in de gaten waar de melkbar was. Allemaal prima dus, alleen wilde bij mama de nageboorte nog niet loslaten. Daarvoor is de Da geweest. Even afwachten dus. De vader van deze schoonheid is Monitor. Hier komen een paar foto's.
Afbeelding
Vorige week nog een dikke buik
Afbeelding
Voor het eerst in de wei
Afbeelding
even een raar gezicht trekken
Afbeelding
Ze is zooooo lief!
Afbeelding
Nog een knuffel van mama
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Samen even een sprintje trekken!

Dit jaar krijgen we niet meer veulens. Het blijft dus bij deze ene. Maar ze is wel erg leuk!

Ods
Forumcoördinator

Re: Saijda heeft een baby: Safoera is geboren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 17:02

Wat een lekker snoetje zit erop! Straks helemaal als ze wat vlees op haar lijfje heeft!

Krijgen we nog een keer foto's te zien?

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-09 17:05

ooh vast wel! Geen enkel probleem om nog meer foto's te moeten maken als ze wat groter is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 17:14

Leuk ding. Hoop dat de nageboorte inmiddels af is? Dat kan lelijk gaan onsteken.

Bloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 17:23

Wat een schatje :D