Belgen die wedstrijden starten met hun fjord?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Oonax

Belgen die wedstrijden starten met hun fjord?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-09 23:44

Ik ben van plan om op termijn (dressuur)wedstrijden te starten met de fjord ik rijd. Ik vroeg mij af of er in België nog mensen zijn die met hun fjord tussen de paarden starten? Ik ken echt niemand, dus ben eens benieuwd :)

Jilly

Re: Belgen die wedstrijden starten met hun fjord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:16

Op netlog zit er volgens mij iemand? Dressagegirl ofzo?

Een vriendin van mij heeft ooit met haar (halve?) fjord dresuur gestart denk ik, maar da's ook alweer een hele poos geleden.

Ikke iig niet, en zoals het er nu naar uitziet gaat dat er ook niet van komen :)

Vuyatela

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:26

In belgië lopen zijn er toch weinig mensen die met hun fjord dressuur wedstrijden starten.
Om met de mijne te kunnen starten moet ik nog n jaartje of 3 wachten :D , aangezien hij nu nog baby is...

Ik rijd VOR met mijn warmbloed en daar kom ik ook af en toe wel ns n fjordje tegen. ( wel steeds dezelfde...)
Ook onderstaande genoemd, is trouwens n vriendin van me, start af en toe wel ns met haar fjord.

Maar in BE leeft het veel minder dan in NL vind ik.
Zie je bijvoorbeeld ook op de keuringen...

carineken

Re: Belgen die wedstrijden starten met hun fjord?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 19:36

ik ben vandaag gaan kijken naar een wedstrijd bij mij op de manege en er deed een fjord mee
ik heb wel enkele foto's ervan maar zou niet weten hoe de fjord noemt of de eigenaresse:'(
t was prachtig om te zien