Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pajidin schreef:Het is niet verplicht om hem op te vlechten of uitgebreid te toiletteren. Het is natuurlijk wel mooier, maar hoeft niet. De thuiskeuring is bedoeld om een paard op een laagdrempelige manier te beoordelen.
Er wordt alleen gekeken of de merrie ingeschreven kan worden in het stamboek (nou dat moet al snel lukken). Het paard krijgt geen predikaat voor ster.
.sarabande schreef:pajidin schreef:Het is niet verplicht om hem op te vlechten of uitgebreid te toiletteren. Het is natuurlijk wel mooier, maar hoeft niet. De thuiskeuring is bedoeld om een paard op een laagdrempelige manier te beoordelen.
Er wordt alleen gekeken of de merrie ingeschreven kan worden in het stamboek (nou dat moet al snel lukken). Het paard krijgt geen predikaat voor ster.
Hem??? is het ook voor ruinen.
Iedereen die zijn paard aan een jury voorstelt probeert dat zo gunstig mogelijk te doen. Een jury heeft er weinig waardering voor als je er niets aan doet.
Diane65 schreef:Hoi MarinkaUps,
alvast veel succes met de thuiskeuring. Laat je weten hoe het gegaan is? Die van mij is misschien volgend jaar wel aan de beurt voor een thuiskeuring, ik laat het even afhangen van hoe ze uitgroeit. Ze is nu drie en te klein nog voor stamboekopname zelfs, dus ik wacht hoe dan ook een jaar.