Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:-Uitproberen. Een fjord heeft humor, en zal je dus uitproberen, daar moet je wel tegen kunnen.
maar het blijft een sniekie af en toe. Zo heeft ie als hobby losbreken op concours terrein of op stal. Tja ik loop wel eens met een ontzichbare hakbijl achter hem aan
....maar verder is ie wel lief hoor

Cowgirl schreef:Citaat:-Uitproberen. Een fjord heeft humor, en zal je dus uitproberen, daar moet je wel tegen kunnen.
Met name dit punt![]()
![]()
Je moet stevig in je schoenen staan en vooral conseqent zijn. Maar ik ben van mening dat als je je fjord eenmaal goed hebt opgevoed je er een wereld paard aan hebt....
Ik heb mijn paard wel netjes opgevoedmaar het blijft een sniekie af en toe. Zo heeft ie als hobby losbreken op concours terrein of op stal. Tja ik loop wel eens met een ontzichbare hakbijl achter hem aan
![]()
niks aan toe tevoegen
Cowgirl schreef:Citaat:-Uitproberen. Een fjord heeft humor, en zal je dus uitproberen, daar moet je wel tegen kunnen.
Met name dit punt![]()
![]()
Je moet stevig in je schoenen staan en vooral conseqent zijn. Maar ik ben van mening dat als je je fjord eenmaal goed hebt opgevoed je er een wereld paard aan hebt....
Ik heb mijn paard wel netjes opgevoedmaar het blijft een sniekie af en toe. Zo heeft ie als hobby losbreken op concours terrein of op stal. Tja ik loop wel eens met een ontzichbare hakbijl achter hem aan
![]()

dan zeg ik gewoon netjes terug en dat doet ze en dan ook nog met een jah knikje 
alleen en groep