Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
?Poeh, een haflinger op onze manege kan ontzettend gemeen bokken. Hij galloppeert weg, stopt, bokt, draait een rondje, bokt en slingert alle kanten op ondertussen, echt gemeen
. 

. Nou ik lag dus in het zand, en toen mijn pony dat zag (die jongen inmiddels op haar) 'schrok' ze er zo van dat ze ook een rodeo weggaf, dus lagen we samen in het zand 

)
)
(uiteindelijk is ze echt naar de slacht gegaan, maar dan vanwege lichamelijke problemen)
KiWiKo schreef:nah, heb toch wel redelijk spannende momenten meegemaakt op haflingers![]()
Juut schreef:...zeggen ze. Was dat effe een domper toen ik Ascot ging rijden!
Op alle mogelijke en onmogelijke manieren ben ik er af gevlogen. En net nu ik dacht dat ik er niet meer zomaar af te werken was, kwam ik mijn meerdere in de haf van kennis tegen.
Beestje had weinig beweging gehad, en of ik hem wilde rijden. Ik had deze pony onder het zadel beleerd; nog nooit zo'n brave makkelijke pony tegen gekomen! Dus toen kennis zei dat haf kan bokken bij aangalloperen...tja, dacht ik aan een bokJE. Praktijk was echter een halve rodeo, en net toen ik dacht dat ik hem er door had en dus wat ontspande...stak hij z'n hoofd tussen de knieën en hoog die kont!
Meer mensen bij wie de haf niet geheel voldoed aan de algemene karakterbeschrijving?
. Ben morgen van plan de haf even te testen op buitenrit. (nieuwe stal, nieuw gebied) Bij dochter wordt hij heel sterk en zij durft dan niet te galoperen. Had mij nog ff in de waan gelaten dat haflingers geen rodeo kunnen weggeven
..............ga zo ff kijken of ik nog ergens bisonkit heb liggen
Gelukkig geen filmpjes als ze haar kunsten onder het zadel of voor de koets toont.