Ik zou graag mijn fjordenmerrie Galynka laten dekken. Maar weet niet goed welke hengst.. Ik zou vooral groter willen fokken (Galynka is 1.45m), dus ik ben ook op zoek naar een grote hengst. Goed karakter is ook altijd mooi meegenomen. Alhoewel Galynka ook een zeer mooi en eerlijk karakter heeft. Wie helpt er?
Ik kan me Galynka niet meteen voor de geest halen, maar als je groter wil fokken is Sven misschien een optie?
Veel keuze is er hier natuurlijk niet meer, er is een heel deel van de oude garde weggevallen... Van de jonge hengsten weet je natuurlijk niet hoe ze doorfokken...
Galynka_
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-09 16:51
karev schreef:
wie is de vader van de moeder, wat moet er vanuit de merrie behouden worden, welke specifieke verbeterpunten zie je graag?
en een goede standfoto
De vader is Mogly, & de moeder is Ulke, Tgoh ja.. graag een beetje zwaarder (steviger) gebouwd, Galynka is maar een fijntje
En voor de foto zal ik nog zorgen, mijn pc met al mijn foto's erop heeft mijn mama
izabella
Geplaatst: 21-04-09 13:34
Galynka_ schreef:
karev schreef:
wie is de vader van de moeder, wat moet er vanuit de merrie behouden worden, welke specifieke verbeterpunten zie je graag?