Ik heb een keer ergens op een website een pedigree creator gezien waar je dus een pedigree van je eigen paard kon matchen met een andere pedigree om zo de samenstelling van je 'toekomstige fokproduct' te kunnen zien. Het waren alleen pedigree's van quarters en volgens mij ook paints
Maar ik kan het niet meer terug vinden, weet iemand waar dit te vinden is? Was volgens mij een engelstalige website.
chexy
Geplaatst: 16-04-09 15:16
waar ik het altijd doe is bij http://www.allbreedpedigree.com onder Maintenance -> add a horse (de ouders moeten er wel in zijn maar die kun je daar dan ook invullen) als het dus om bvb een gepland veulen gaat geef je als naam zooiets in als Becky x Spooks en selekteer je de gekozen ouders. als geslacht kies je 'horse' wat je wel moet doen na dat je het pedigree hebt bekeken en misschien geprint is dit paard weer te wissen - anders zouden er duizenden niet bestaande paarden opgeslagen worden... Dit doe je ook weer over Maintenance en dan 'delete a horse' en daar geef je dan de zelfde naam als eerder in... VEEL PLEZIER !!!