Broertjes en zusjes gezocht! Sheraton X Glennridge

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ikkx

Broertjes en zusjes gezocht! Sheraton X Glennridge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-09 13:02

Het is bijna onmogelijk om fatsoenlijke info te vinden over andere Sheraton-nakomelingen!
Heeft er iemand een broertje of zusje van mijn ruin? Graag foto's en omschrijvingen. Leuk!

(Foto's komen er nog aan)

Emma1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:37

Hallo,

Ik heb een 5 jarige Sheraton-merrie. Ze is 1.64 mtr., tamelijk teer, mist wat front. Onder het zadel waardeert ze zich op qua lopen.
In de omgang is ze braaf, onder het zadel kan ze zeer heet worden.

Ikkx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-09 01:06

Hey, leuk, een zusje van mijn vijfjarige Sheratonruin, even groot, ook super in omgang en kan ook heet onder het zadel worden. Hij heeft supergangen, vooral mooi voorbeen, is wel wat overbouwd en heeft een hele mooie ronde hals en juist veel front!

Heb je foto's van je merrie?

Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik foto's kan bijvoegen. Evt. kan je ze mailen. Erg leuk.
Wat doe je met haar? Breng je haar uit op wedstrijden?

Ikkx

Re: Broertjes en zusjes gezocht! Sheraton X Glennridge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-09 09:16

Hey hallo allemaal!

Is er nu verder helemaal niemand met een Sheraton- afstammeling? Ik ben dol op karakterschetsen en foto's/ video!!!

Ikkx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-09 20:18

Nu echt verder geen reacties?....

Ikkx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-09 10:19

Jullie kunnen toch niet menen dat er hier helemaal geen Sheraton-kinderen rondlopen???

Sinds hij dus verkocht is naar Zweden is het helemaal onmogelijk er maar IETS van te vinden. Geen foto's, geen filmmateriaal. Niets. Jammer hoor...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 08:12

Ik heb ook een Sheraton dochter. In mijn profiel zie je foto's en haar volledige afstamming

Paard met een super fijn karakter (vind ik heel belangrijk), kan goed springen (mag alleen wat sneller in de reflexen zijn soms) en ook dressuurmatig gaat het nu goed.

Ze is overigens heel groot, namelijk 1.75m. Daarom hebben we haar dit jaar ook gedekt met Van Gogh./ Volgend jaar dus een rustpauze voor haar. Ze loopt overigens net L1 dressuur (1x gestart) en is nu ook 1x in het L springen gestart. Ook SGW pakt ze lekker op.

Ikkx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-09 16:44

Hey, bedankt voor je reactie. Wat een knap paardje. Leuk zoveel foto's. En wat wonen jullie mooi.
En wat bijzonder dat ze zo groot is! Tot nu toe nog niet gezien bij Sheraton-kinderen. Leuk dat je SGW rijdt met haar, wil ik ook gaan doen.
Zodiak heeft ook een super karakter.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-09 16:47

Haar moeder was ook gewoon 1.68 en Sheraton zelf is ook niet echt groot. Moet wel zeggen dat hier in de omgeving de Sheratons allemaal wel 1.70 of meer halen.

Ikkx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 08:50

Ik vind het wel jammer dat mijn 5-jarige Sheraton ruin niet groter groeit dan de 1,64 nu. Hij is namelijk nog best behoorlijk overbouwd.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-09 08:51

Dan groeit ie iig zeker nog wat :j Maar anders mag je wel een stukje van die van mij mee hebben hoor :)

Ikkx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-09 20:43

Ja, je zou zeggen dat ie nog wat zal groeien.. Maar mijn dierenarts/osteopaat betwijfelt het...
Stuur maar een paar centimeter op zou ik zeggen!

Ikkx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-09 12:48

Is de Sheraton (Indoctro) stam uitgestorven? Of heeft niemand Sheraton willen gebruiken?...
Ik ben erg geïnteresseerd naar Sheraton nakomelingen. Karakters en bouw en grootte wil ik graag weten!

sl1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 15:47

Ik ben/was ook een beetje opzoek naar de achtergrond van Sheraton, toen kwam ik dit tegen....
Ik dus heb ook een Sheraton nakomeling.
Sinds 4 maanden rij ik op een 4-jarige merrie (SheratonxZeus) Ze heeft een heel eerlijk en rustig karakter en is niet zo groot, ongeveer 1.65.
Ze is voor springen opgeleid, maar ik rij ook dressuur en dat doet ze heel goed!
Ze is bruin en heeft geen bles, door haar winterharen gaat ze qua kleur wat meer op dr vader lijken. En ze heeft 1 wit voetje achter.

Op http://www.paardenfokken.nl/progeny.php?horseid=2802 staan alle(?) nakomelingen van Sheraton.

Ikkx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-09 17:47

Oh, leuk, nog een kind van hem! Maar aan die lijst op paardenfokken zie ik geen foto's!

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-09 17:53

Bij ons op stal stond een Sheraton * Cavalier. Een leuk paardje met veel springvermogen. Niet zo een aansprekelijk exterieur, en was wat overbouwd. Ze is een tijdje door Willem Greve uitgebracht en is nu verkocht.

Afbeelding

Afbeelding

Ikkx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 11:29

Leuk, de reacties die ik heb gekregen. Misschien nog meer mensen met (half) broertjes en zusjes?

Annemaartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 15:19

Ja ik :D ik heb een 4 jarige zwarte merrie (SheratonxJasper). Rij nu voornamelijk nog dressuur maar binnekort gaan we ook springen. Foto's moet ik van een andere computer halen ;)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 16:20

Ik heb er hier 1 in de opfok lopen.
Een grote bruine 2,5 jarige merrie.
verder weet ik er niet veel van eerlijk gezegd.