Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miga schreef:Leuk ik zie dat jij uit zeeland komt,ik kom bij jou uit de buurt vlakbij oss.
Dat om aandacht vragen en het een ander niet gunnen ken ik ook van Yannes.
En in zijn oren kriebelen is zoooo lekkerrrr.Hij gaat zelfs languit liggen in de stal als je hem aan het kriebelen bent(wanneer hij al ligt).
Wat doe jij het meest met jouw paardje en hoe oud is up to date?
Waar heb je hem vandaan?
.Dus zijn we ook wel balkjes aan het lopen met hem.Hij is overigens wel super leergierig en pakt snel dingen op.Zijn achterhand is ook niet erg sterk,hij zet die er niet genoeg onder.(wel in draf maar niet in stap)miga schreef:Ik heb Yannes via een omweg gekregen(gekocht).
Ik zocht een paardje om recreatief mee te rijden,Yannes was toen net pas onder het zadel.Ik het begin struikelde hij bijna om de 100 meter echt vervelend.Ik ben toen veel de bossen in gegaan heuveltjes opgelopen overgangen gereden etc.Nu is dat struikelen zo goed als over.Mijn dochter heeft ook een c-pony waar ze mee op wedstrijden gaat en het zou leuk zijn als ze Yannes ook uit zou gaan brengen, volgend seizoen gaat ze het eerst met hem op een eigen clubwedstrijd proberen.Springen doen we ook al wel eens maar hij weet niet zo goed waar hij zijn benen dan moet laten.Dus zijn we ook wel balkjes aan het lopen met hem.Hij is overigens wel super leergierig en pakt snel dingen op.Zijn achterhand is ook niet erg sterk,hij zet die er niet genoeg onder.(wel in draf maar niet in stap)
Hoe groot is up to date?
Ik verwacht dat Y.net boven de 157.gemeten gaat worden,wat wel jammer zou zijn.