Kan een palomino veulen vosrode manen hebben, donkerblauwe ogen met rood randje en een lichtere huid, benen zijn creme als zaagzel, onderkant staart is creme/wit, bovenkant staart vosrood, de vacht schijnt een beetje lila door...hij heeft een vreemde zacht leverkleurige kleur.
ik dacht eerst dat het een vos was na de geboorte, daarna weer palomino, maar hij heeft geen witte of licht manen...en nu weet ik het niet meer! een vos is het zeker niet, maar een palomino heeft toch als kenmerk lichte manen en staart en creme kleur?? dit zit er tussen in!
weet niet hoe ik een foto moet plaatsen. Kan iemand mij helpen? het lukt me niet. ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Oja, de moeder is sorrel: waarvan de moeder palomino en de vader chestnut. Vader van het veulen: palomino met zwarte moeder en buckskin vader.
Uploaden via www.tinypic.com (formaat 640x426) en dan de onderste link pakken. Dit tusssen [img]hier%20de%20link[/img] zeyten
Cooks
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-09 19:53
spicegirl
Geplaatst: 04-04-09 20:08
is een palominootje de witte manen komen na de 1e verharing. meestal zie je het aan de lichte ogen....
Cooks
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-09 20:12
jeah gelukt! Bedankt voor de tip! Ik denk toch dat het een palomino is... die manen zullen nog wel blonderen in de zon...wij zijn in iedergeval heeeeel blij met hem! onze Red Step Joe!!!
Het roze rond de ogen wordt later donker, en de veel veulens hebben lichtere ogen. De witte manen en staart komen bij een palomino later pas.
lesleymoos
Geplaatst: 05-04-09 12:08
Ten eerste gefeliciteerd met je prachtige kerel!!!!
Denk dat het ook een palomino wordt, Dutch was ook zo "rood" en die is toch ook echt een palomino geworden even foto van Dutch tervergelijking
Cooks
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-09 12:10
Ja dat is dus wat ik zo vreemd vindt: hij heeft geen witte manen en staart. Die zijn juist donkerder, en in de vacht lijkt ie soms (afhankelijk van de zonstand) heel licht of toch vos doorschijnend...
lijkt ook wel op de reddun foto die je plaatst! dat veulen heeft ook de rode gloed die een echte palomino volgens mij niet heeft. nou we laten ons verrassen...
Cooks
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-09 12:12
Lesleymoos: idd die is ook redelijk rood! Joe begint ookal wat lichter te worden, maar jouw veulen had ook rossige manen zie ik! Dan wordt het toch palomino!
lesleymoos
Geplaatst: 05-04-09 12:14
Jep denk het ook Dutch had ook echt geen witte haren in zijn manen en staart die zijn pas veel later gekomen