Ruintje van 1 jaar, wordt in juni 2. Zijn moeder is een vosroan/schimmel van ongeveer 1,55m, de vader is een bruine welsh hengst van 1,46m. Het ruintje zelf is een Fewspot van nu 1,37 hoog, hij heeft geen papieren maar is wel aansprekend gebouwd.
Hij kent echt helemaal niets, staat op stal en komt daar ook niet uit omdat hij niet mee kan/wil lopen, je kunt hem enkel over zijn kaak en hals aaien, als de boxdeur losgaat staat hij de stuiteren in een hoek.
Hij is zeker niet gemeen, enkel heel bang en is wel erg nieuwsgierig, zolang je genoeg op afstand blijft komt hij wel even checken.
Hoe hij loopt kan ik niet zeggen omdat ik dat alleen eens heb gezien toen hij pas geboren was en daarvan uitgaande lijkt het me een gemiddelde beweger.
Ik wil graag serieuze schattingen van mensen die er verstand van hebben en bekend zijn met dit wereldje. Liever geen mensen die maar gewoon een gok doen, dat kan ik zelf ook
(ik ben zelf alleen bekend met pony's van 3/4 jaar mét papieren en ik heb geen idee in hoeverre de kleur nog wat met de prijs doet)Commentaar over zijn leefomstandigheden ed hoef ik niet, ik zou er graag wat aan willen doen.