Wie hebben er een afstammeling van de hengst D-Day

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JoukjeV

Wie hebben er een afstammeling van de hengst D-Day

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 20:45

Hallo,

Ben erg benieuwd naar afstammelingen van de hengst D-Day (Donnerschwee). Heb zelf een 4 jarige ruin die er veelbelovend uitziet. Deze heb ik zelf gefokt uit een Uniform merrie. Nu ben ik dus nieuwsgierig naar andere afstammelingen van deze hengst.

Dit is mijn "D-Day" Arthurion:
Afbeelding
(heb nog geen foto's van onder het zadel, komen nog).

Gr. Joukje

irmaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 09:43

Ik heb er ook 1 zelf gefokt. Hij is inmiddels 5 en wordt komende dinsdag geruind. Voor foto's zie mijn profiel.

Assiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-09 18:24

een vriendin van mij had een afstammeling van D-Day, ik heb alleen geen foto voor je... maar hij lijkt extreem veel op jouw ruin

LovesHerPony

Re: Wie hebben er een afstammeling van de hengst D-Day

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-09 13:08

Iemand bij ons op de club rijdt met een d-day vind het persoonlijk totaal niet mijn type paard. Het is een e-pony en schimmelkleurig. Vind hem persoonlijk (heel) lelijk. Daarnaast heeft het paard veel moeite met galoperen. Ik vind zijn springtechniek ook niet heel mooi. (Kort en lastig in galop te krijgen, springen is veel weigeren of balken tikken en rug wegdrukken). Misschien ook wel afhankelijk van de ruiter.

Jeanneee_

Re: Wie hebben er een afstammeling van de hengst D-Day

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 11:53

Mijn zusje heeft ook een E-pony van D-day, een zweetvos :) Hele mooie pony met kwart arabier erin. Echt een ranke mooie pony, heeft al Z gelopen bij de paarden en is nu bijna L2 met mijn zusje :) foto's staan wel in mijn profiel (niet erg duidelijk)