Ik heb vernomen dat je per 1 juli een medisch inlegvel in je paspoort moet hebben, zoniet je paspoort na 2010 niet meer geldig is.
dit gaat vanuit de KWPN, maar is dat dan ook voor ponys? mijn paspoort is duits...duitse rijpony. weet iemand hier iets van of dat voor mijn pony paspoort ook geld?
Charaz
Geplaatst: 30-03-09 20:22
Dit gaat absoluut niet van t knhs uit, geld voor alle paspoorten!!!
amnesia
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-09 20:24
ik zei dat het uitging van de KWPN, hier werd je naartoe verwezen, omdat ze hier het aanvraagformulier hebben, maar het geld dus voor alles, dankje
Het gaat niet uit van het KWPN, het gaat niet uit van de KNHS, het gaat ook niet uit van een Paspoort Uitgevende Instantie, het gaat uit van de PVE. Voor al je vragen is een centraal topic, [PP] Medisch inlegvel voor het paardenpaspoort aanvragen!.
Inlegvel is alleen nodig voor paspoorten diue zijn uitgegeven voor 2004. Dus kijk even goed of het wel nodig is.
Peterina
Geplaatst: 31-03-09 13:44
Wat is nodig voor een rechtsgeldend, EU-erkende passport, ongeacht ras of rasloze, maat/kleur/type: - passport document met - grafische signalement - medische informatie ... in nieuwe passport zijn dit pagina's, in oudere op te lossen met toevoeging van inlegpagina's.