AVS gesloten stamboek?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rozemissiej

AVS gesloten stamboek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 12:15

Voor school moet ik weten of het AVS een gesloten of niet-gesloten stamboek is, en waarom is dit zo en wat houd het in?

Pashon

Re: AVS gesloten stamboek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:16

waarom bel je niet gewoon naar het AVS toe in plaats van dat je hier misschien wel foute reactie's krijgt. buiten dit om is het jou huiswerk en niet die van bokt.

rozemissiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-09 12:23

Pashon schreef:
waarom bel je niet gewoon naar het AVS toe in plaats van dat je hier misschien wel foute reactie's krijgt. buiten dit om is het jou huiswerk en niet die van bokt.

Als je geen antwoord op mijn vraag wilt geven hoef je ook geen antwoord te geven, aan deze info heb ik natuurlijk niets. en het lijkt mij dat mensen die arabieren hebben hier wat vanaf weten. en het blijft een algemene vraag.

Jeannette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:24

Wat bedoel je met gesloten stamboek?
Alleen 100 % Arabische volbloeden kunnen ingeschreven worden bij dit stamboek, als je dat tenminste bedoelt hoor.
Arabier x Welsh bijvoorbeeld kan niet ingeschreven worden.

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:48

het AVS is inderdaad een gesloten stamboek, omdat het arabisch volbloedras een zuiver ras betreft.
Gesloten stamboek houdt dus dan dat kruizingen met andere rassen niet opgenomen kunnen worden in het stamboek om het ras raszuiver te houden. ;)

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 17:56

Huiswerktopics zijn niet toegestaan op bokt. Daarom hier een slotje :)