Ik was vandaag op stal, en er lag een papier in de kantine voor iedereen met de titel; Aanvraag inlegvel 'Medische behandeling'.
Op dit formulier staat het volgende;
Voor paspoorten zonder hoofdstuk 'Medische behandeling' moet voor 30 juni 2009 een inlegvel aangevraagd worden. Na 30 juni 2009 moet er voor paspoorten zonder inlegvel een nieuw paspoort aangevraagd worden. Vanaf 1 januari 2010 zullen paspoorten zonder hoofdstuk 'Medische behandeling' ongeldig zijn.
Per paard kan één inlegvel 'Medische behandeling' aangevraagd worden. Het KWPN kan alleen inlegvellen verstrekken voor paspoorten die door het KWPN of door een buitenlands stamboek afgegeven zijn.
Nu hebben ze het hier dus over KWPN, en boven aan de brief staat ook groot het logo van het KWPN stamboek.
Nu heb ik een NRPS paard, en was het mij dus de vraag of ik dit ook gewoon moet aanvragen, of dat er een ander speciaal formulier is alleen voor NRPS-ers.
Ik heb het gevraagt aan stalgenoten en die wisten er ook niets van. Vandaar dat ik maar even een topicje op bokt plaats

Alvast bedankt!