Internationaal Haflingertreffen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Suzy

Internationaal Haflingertreffen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-09 22:11

Wie komt?? :D

Citaat:
Op 2 Mei 2009 organiseert vereniging de Aangespannen Haflinger regio Zuid een Internationaal Haflingertreffen welke gehouden zal worden in het Belgisch-Limburgse Kinrooi, nabij de grens tussen Nederland en België.

Deze dag is bedoeld om haflingervrienden uit Nederland, België en Duitsland bij elkaar te brengen. De gezelligheid staat hierbij op de eerste plaats en het wedstrijdelement zorgt voor internationale winnaars.

Wij verwachten talrijke aanspanningen (enkelspannen, dubbelspannen, vierspannen) en ruiters/amazones, iedereen met een haflinger is van harte welkom op deze dag.

Wat is er te doen:
-Een ochtendrit van circa 20 km door de Belgisch-Limburgse natuur.
-Dressuurwedstrijd onder het zadel (alle deelnemers uit NL,B en D rijden de nederlandse proeven)
-Kegelparcours voor ruiters
-Kegelparcours voor aanspanningen
-Hindernissenparcours voor aanspanningen

De dag wordt op een gezellige manier afgesloten en tijdens een overheerlijke barbecue wordt er overgegaan naar de prijsuitreiking met talrijke prijzen voor elke categorie.

voor meer informatie en een inschrijfformulier kun je kijken op http://www.deaangespannenhaflinger.nl

waldoalpha

Re: Internationaal Haflingertreffen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:43

ik denk dat ik zelf wel ga, maar aangezien ik geen vervoer heb voor mijn haffies, blijven zij waarschijnlijk thuis. helaas.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-09 12:47

ik kom denk ik ook kijken :-)

megahaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 20:12

Dit lijkt me wel erg leuk, maar ik werk bijna altijd op zaterdag, dus de kans is heel klein dat ik kan komen.
En het zal dan spijtig genoeg ook zonder haffies zijn (ik heb geen vervoer), maar als toeschouwer kan je ook wel een en ander opsteken. In elk geval al veel succes gewenst met jullie organisatie, dit zou eigenlijk meer moeten gebeuren!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 10:21

Ik ben zeker van plan te gaan, met de haffies. Dus reken maar op Jolanda met Wacquero en Sandrina met Fralla.

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 17:12

helaas is het voor mij nog te vroeg in het seizoen ivm de veulens.. had graag gekomen

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 19:43

Ikke!! :D

als je iemand met een wit dekje met WOEST op ziet lopen .... -> Moi :D
ga meedoen met L en de B :D

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-09 18:33