Hoi, voor mijn arabische merrie van 4 jaar, ze is 1.48 cm, ben ik op zoek naar transportbeschermers. Alleen nu was ik benieuwd welke maat jullie daarvoor hebben voor jullie arabier? Met gewone peesjes heeft ze maat cob, maar weet niet of het bij transportbeschermers misschien anders kan vallen? Graag hoor ik welke maat jullie gebruiken! Bedankt, Charissa
Ik denk dat het per merk ook wel ietsje verschilt. Gewoon even passen?
Charis404
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-09 10:33
dank je voor jullie reacties, ga maandag toch met haar naar sta-rho voor een zadel, dus dan kijk ik daar inderdaad nog even rond hoe de meeste transportbeschermers vallen
toch nog full joh? denk dat ik bij die van mij toch eerder moet kijken naar pony of cob, maar in ieder geval bedankt voor je reactie, hoop dat andere mensen ook willen laten horen welke maat zij gebruiken!
Charis404
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-09 21:56
ik ben eruit, ga voor de cob op aanraden van de ruitersportzaak vandaag, dus mag een slotje op dit topic
heey, ja alleen ben ik bang dat ze dan misschien afzakken omdat ze van die dunne spillebeentjes heeft..? heb in ieder geval geen haast om iets te kopen, wachten tot ik tegen iets leuks aanloop!