Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

essie79 schreef:Een vierkantsmodel is dat nu ongewenst voor een dressuurpaard?
Btw, ik vind het stuk voor de schoft voor de mooiheid te zwaar, ook al istie hengst.
en die is eigenlijk best mooi. Nou vind iedereen zijn eigen paard natuurlijk mooi, maar de moeder van deze is een heel ouderwets type en de 3jarige is een stuk moderner dan de moeder, Negro heeft erg verbeterd op de bewegingen, heel soepel en redelijk ruim en het dier heeft een bloedmooi koppie en daarbij een super commerciele kleur (ze is namelijk helemaal zwart zonder aftekening) Het is helemaal geen ouderwets type geworden eigenlijk en dat terwijl mijn dierenarts er een hard hoofd in had, maar toen ze geboren was nam hij al zijn woorden terug.
, maar dat schijnt aan de Ferro kant wel vaker voor te komen, hele dominante rakkers. Ik was eigenlijk niet van plan mijn merrie door Negro te laten dekken maar ze werd heel moeilijk drachtig en de hengst waardoor ik haar eigenlijk eerst had laten dekken was al naar de ruiter (6 september was is ze pas drachtig geraakt).
met mijn paardje en hoor van meerdere mensen dat ze erg mooi is qua bouw, een heel atletisch lijf ze zou inderdaad alleen iets hoger op de benen mogen en haar hals aanzet vind ik persoonlijk wat zwaar, haar schouder zou iets schuiner mogen en ze staat een fractie frans rechts voor, verder niks mis mee (er is aan elk paard wel wat te vinden).