Foto van Remondo gevraagd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nesty

Foto van Remondo gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-09 21:08

Hallo iedereen,

Ik zoek eigenlijk een foto van Remondo BEL-W-001541-HGT-BWP.
Het is namelijk de vader van mijn merrie.

Of iemand met meer info qua uitslagen, karakter,... is altijd welkom!!

BEdankt!

Groetjes

lientjeds

Re: Foto van Remondo gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 22:17

s0173957

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 01:58

Wij hebben 2 Remondo's gefokt uit een King Gothard x Lugano x Stürmwind x Flügel merrie, beide verkocht voor te springen, springen beide 1m40ondertussen, geen van de 2 was een makkelijke, de nu 14 jarige zeer niet, een échte merrie, maar kon fantastisch springen!

Remondo was qua nakomelingen toch een ondeschatte hengst vind ik persoonlijk...

Torinto Van de Middelstede springt nu zeer succesvol internationaal onder Guy Williams bv (zie de pas afgelopen Sunshine Tour)

Arabianheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:01

Ik heb een fantastisch springpaard met als vader Remondo. Iedereen vindt hem geweldig ! Hij heeft een ongelofijk vermogen, is slim, heel knap (groot, krachtig zwart paard) en springt met mij altijd foutloos. Hij is op wedstrijd succesvol tot 1.40m uitgebracht maar springt op training met gemak nog hoger. Hij heeft wel wat temperament van zijn vader maar dit uit zich enkel tijdens het springen, hij wordt dan makkelijk hevig en durfde daardoor in het begin met mij al is te hard galoperen maar mits training was dit snel opgelost en als hij nu nog ,al is het maar een beetje, te hevig wordt tijdens het springen, dan heb ik hem direct terug bij mij met mijn zit. In omgang is het een heel lief paard dat erg graag aandacht krijgt. Mijn paard staat op een km van de stoeterij van W.Schoukens :-) en ik heb dus al wat van Remondo gehoord van de dochter des huizes die ik vroeger al eens tegenkwam. Ik weet dus wat mijn paard er wel en niet van heeft. Hij heeft er een beetje het karakter van, het springvermogen zeker en ook de bouw. De hoogte, kleur en aftekeningen komen dan weer van de moederstam. Een halfbroer van mijn paard (met dezelfde moeder) heeft dezelfde kleur, aftekeningen (hebben ze van grootvader Lys de darmen) en karakter maar is wat slomer en nog groter dan mijn paard. Zo heb ik dus ook ontdekt wat hij juist van de moederstam heeft. Leuk om dat van je paard te weten en je leert er heel wat van !