Maar nou wil ik eigenlijk wel eens iets anders dan die eeuwige vlechten, dus ik ben benieuwd wat jullie met de manen van je arabier doen..
Duss.. Brand maar los!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar los is dus eigenlijk gewoon het beste.. Al vind ik zelf de golfjes in zijn manen als ik de vlechten er uit haal wel schattig! hihi
Het voordeel van de detangler vind ik dat het echt een prachtige glans over de manen en staart legt. 

janneke1109 schreef:Mijn arabier heeft lange witte manen en normaal gesproken heb ik ze altijd in vlechten hangen zodat ze minder snel in de klit komen te zitten en minder vuil worden.
Maar nou wil ik eigenlijk wel eens iets anders dan die eeuwige vlechten, dus ik ben benieuwd wat jullie met de manen van je arabier doen..
Duss.. Brand maar los!
(zie profiel?) Aladinnetje schreef:janneke1109 schreef:Mijn arabier heeft lange witte manen en normaal gesproken heb ik ze altijd in vlechten hangen zodat ze minder snel in de klit komen te zitten en minder vuil worden.
Duss.. Brand maar los!
JOUW arabier?? Het is toch gewoon je verzorgpaard en niet je eigen paard??![]()