Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Beber schreef:Hoeft toch niet goedgekeurd te zijn om te kunnen dekken
Menig dekhengst loopt in de sport.
Laten we hopen dat het er nog eens van komt.
Suzanne F. schreef:Lijkt me beter als ze hem voorlopig niet aanbieden. Ten eerste is de belasting dan te groot, hij kan beter eerst focussen op de sport. Ten tweede gaat heel Nederland er weer mee dekken dus hij krijgt honderden merrie voor zijn kiezen.
Ik denk wel dat het de moeite is om hem later aan te bieden aan het einde van zijn carriere.
Beber schreef:Hoeft toch niet goedgekeurd te zijn om te kunnen dekken
Menig dekhengst loopt in de sport.
Laten we hopen dat het er nog eens van komt.
Het is een hele begrijpenlijke beslissing dat ze Totilas niet aanbieden... s0173957 schreef:Mja, maar de sport brengt voor de eigenaar niks op...
Als ik eigenaar was werd hij goedgekeurd en desnoods enkel in het begin van het dekseizoen enkele keren op de bok en enkel diepvriessperma!
ponyparadijs schreef:s0173957 schreef:Mja, maar de sport brengt voor de eigenaar niks op...
Als ik eigenaar was werd hij goedgekeurd en desnoods enkel in het begin van het dekseizoen enkele keren op de bok en enkel diepvriessperma!
Niet elke eigenaar vindt het belangrijk om geld te verdienen op een paard. Bovendien als hij straks na zijn sportcarriere de dekdienst in gaat is het een veel duurdere hengst. Dus brengt hij straks makkelijk het geld op.
). Ze doen alles met beleid en dat is beter dan alles er gelijk uithalen wat erin zit.