Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het paardje stond nog op naam van de fokker en in 1995 gaven ze nog geen paspoorten uit
Hoe lang het duurt durf ik niet te zeggen, maar ik heb het ook pas donderdag opgestuurd. Ben al wel gebeld omdat ze nog iets wilden weten.
Ik had nu een stermerrie moeten hebben, maar de juryleden vonden dat dat wel zonder Ermelo kon(ze waren me vergeten om te roepen voor de rubriek en mochten er maar een afvaardigen naar de CK), het stamboek vond alleen van niet
Dit jaar dus nog maar een poging doen, als ik tenminste vrij kan krijgen van mijn stage...
En anders maar in 2004
maar ik ben dus ook lid, en bij het inschrijf formulier dat in het bladje van NRPS staat stond : Voor leden is deelname gratis incl. eventuele deelname aan de zadelrubriek, en verderr nog wat van als je geen lid bent... maar dus voor mij is dus gratis? 
orionneke schreef:Weet trouwens ook iemand of daar kosten aan verbonden zijn aan het overschrijven op naam en hoelang dat allemaal duurt tegenwoordig? Mijn ervaringen met het NRPS zijn nou niet echt het je van het.