De Lowlands Arabian Cup

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

StalBerguil

De Lowlands Arabian Cup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 12:16

De Lowlands Arabian Cup, wie van jullie heeft daar wel eens aan mee gedaan en wat is jullie ervaring?

Ik ben heel erg benieuwd naar tips, info en verhalen!!!! ;)

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 12:39

StalBerguil schreef:
De Lowlands Arabian Cup, wie van jullie heeft daar wel eens aan mee gedaan en wat is jullie ervaring?

Ik ben heel erg benieuwd naar tips, info en verhalen!!!! ;)

Wij hebben in 2005,2006 en 2007 meegedaan. Imo een vd leukste shows om heen te gaan in Nederland. ;) Altijd goed georganiseerd. *D
In 2005 wonnen we met onze hengst de klasse(seniorhengsten), en werd hij reserve kampioen(seniorhengsten).
In 2006 werden we met onze juniorhengst 2e in zijn klass, en in 2007 werd onze seniorhengst 2e in zijn klasse.
Kortom wij hebben aan dit evenement goede momenten beleeft. :D

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-09 19:39

Super zeg, heb je hier ook nog foto's van (ben erg nieuwschierig) en de sfeer ook een beetje leuk? Gaan jullie daar dit jaar ook weer heen? Kan nog wel ff doorvragen denk ik ....... :P

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 20:26

StalBerguil schreef:
Super zeg, heb je hier ook nog foto's van (ben erg nieuwschierig) en de sfeer ook een beetje leuk? Gaan jullie daar dit jaar ook weer heen? Kan nog wel ff doorvragen denk ik ....... :P

De sfeer vinden wij altijd super(het is zo gezellig als je het zelf maakt) :D Wij gaan dit jaar inderdaad weer (met (maar geen senior dit keer) of zonder paard, ).

alles van 2005 is gefilmt(behalve de kampioenschappen omdat we niet verwacht hadden om reserve kampioen te worden) en hebben we alleen thuis op video en dvd(ben nl niet zo handig met de pc dus plaatsen op het net is wat moeilijker) ;) en de rest staat op de pc van mijn werk(zal eens kijken wat ik kwa foto`s kan laten zien) ;)

YMJArabians

Re: De Lowlands Arabian Cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:50

De paar keren dat ik naar de Lowland Arabian Cup ben geweest vond ik het heel leuk en gezellig! :D
Maar het ligt aan jezelf hoe gezellig je het maakt uiteraard!

StalBerguil

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 12:30

Helemaal mee eens dat is natuurlijk ook zo met de gezelligheid maar ik ben gewoon erg benieuwd.

@Sherif, zal leuk zijn als je een paar foto's kan vinden. :D

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:23

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 12:44

Dat is het zeker, en daarom hier een slotje.