en ik dacht laat ik haar ook bij western zetten

want het is een paintje dus ja.
on mijn onderschrift vind je de link
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MidnightPSan schreef:ja laat ook opwestern maar zien dat je je merrie niet vreten geeft, dus ook nog eens op western, wat een schandalig mager ding
En het is normaal dat een merrie na de bevalling wat dunner is. 
Juangi schreef:MidnightPSan schreef:ja laat ook opwestern maar zien dat je je merrie niet vreten geeft, dus ook nog eens op western, wat een schandalig mager ding
Zou je even wat nederlandser willen schrijven, met punten, komma's hoofdletters en de hele mikmak. Weet nu echt niet wat jij schrijft maar klinkt niet erg aardig....En het is normaal dat een merrie na de bevalling wat dunner is.
Wat een ongelooflijk leuk veulen trouwens,, I think I have fallen in love right now....
MidnightPSan schreef:beetje gefrustreerd ?hoe veel hebben jullie al op de wereld geholpen?
ik heb er nog nooit een gehad die zo mager was na de bevalinig.
en ik ken genoeg mensen die uit een merrie elk jaar een veulen halen en ook daar heb ik nog niet zo'n magere merrie gezien.
maar als jullie het normaal vinden, weet dan maar dat het niet zo hoeft te zijn.
MidnightPSan schreef:als je dit onbeschoft overkomt zet die foto's mijn text en jullie
texten eens op stockhorse.com, dan denk ik dat ik me nog ''zacht uitdruk''
Je bent hier om je mening te geven en dat is prima, maar wel graag gefundamenteerd, onderbouwd (dus ook positieve punten!) en het liefst met eventuele tips zodat de TS er eventueel ook wat mee kan doen.
Ik heb nog nooit een veulen op de wereld gezet (ik fok niet al een paar jaar) waar bemoei ik me toch mee.
Maar de boodschap van MPS hoe dan ook niet aardig bedoeld, hoe je hem ook formuleert. En voor deze ook niet na te trekken aangezien MPS niet weet hoeveel voer er in die merrie wordt gestopt. 
MidnightPSan schreef:vee artsen spreken er vaak over dat ze dit soort paarden onder ogen krijgen....
Cassidy schreef:Een drachtige merrie vraagt veel meer brok en ruwvoer dan je zou geven als ze niet drachtig is! Je moet als het ware een beetje een vetreserve opbouwen, dat heeft de merrie later hard nodig!