Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
pharagirlke schreef:Nou, als je het geld hebt voor zo'n paard zou ik niet weten waarom je hem niet zou durven kopen. Ik betwijfel of je hem een plezier doet met hem te laten verpieteren in de weide...
Nikka schreef:Eigenaresse schijnt mensen, die aangaven het vreemd te vinden dat Spekkie op sporthorses stond, allerlei boze PB's gestuurd te hebben. Stond tenminste in een eerder gesloten topic.
Overigens het lijkt me handig dat er een topic open blijft. Gesproken wordt er op Bokt toch over, regelmatig komt het voorbij in de huiskamertopics .

tessyke schreef:pharagirlke schreef:Nou, als je het geld hebt voor zo'n paard zou ik niet weten waarom je hem niet zou durven kopen. Ik betwijfel of je hem een plezier doet met hem te laten verpieteren in de weide...
waarom zou je dat beestje geen plezier doen om hem op een wei te zetten?
Bij mij mocht hij direkt komen, in een kudde dag in dag uit op een wei en af en toe wat beweging om hem fit te houden
tessyke schreef:pharagirlke schreef:Nou, als je het geld hebt voor zo'n paard zou ik niet weten waarom je hem niet zou durven kopen. Ik betwijfel of je hem een plezier doet met hem te laten verpieteren in de weide...
waarom zou je dat beestje geen plezier doen om hem op een wei te zetten?
Bij mij mocht hij direkt komen, in een kudde dag in dag uit op een wei en af en toe wat beweging om hem fit te houden

kamsel schreef:Nou, als je het geld hebt voor zo'n paard zou ik niet weten waarom je hem niet zou durven kopen. Ik betwijfel of je hem een plezier doet met hem te laten verpieteren in de weide...