[WN] Goede combi HDI-lijn

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Henla

Goede combi HDI-lijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 21:01

Ik zit er over te denken mijn merrie dit jaar of volgend jaar te laten dekken. Zij is van Jack Over Dun it (van Hollywood Dun It). Achter haar moeder zit Sonny Dee Bar
Heb op zich wel een paar leuke hengsten op het oog. Maar wat is qua bloedlijnen een goede combi met deze merrie?

De hengsten die ik op het oog hebben hebben de volgende bloedlijnen:
Grays Starlight
Topsail Whiz
Reminic

Misschien iemand die goede suggesties heeft? Het gaat om de paintmerrie uit mijn profiel

MidnightPSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-09 21:30

is het veulen van TTT er al uit, en wat ga je er mee doen.
is het volgrnde veulen om te houden of voor de verkoop?
met wat ik merk van het reminic boed wat ik hier thuis heb zou ik voor een grays starlight gaan maar dat verschilt ook weer aan de moeder van de hengst.

Henla

Re: Goede combi HDI-lijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-09 21:34

Nee, veulen is er nog niet uit. Als het goed is begin april. Maar zit eens rond te kijken voor dit jaar of volgend jaar laten dekken voor een veulen voor mijzelf.
Het veulen van dit jaar is niet voor mij. Ik heb mijn merrie verleased dit jaar. Veulen gaat met 6 maanden naar de eigenaar.
Wat merk jij van het reminic bloed dan?

MidnightPSan

Re: Goede combi HDI-lijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 00:48

niet alleen ik maar ook een cutting trainer in de V.S.(vriend van mij )waar ik het me besproken heb, vinden de reminics lang kinderlijk,kijkerig.
ze zijn in hun hoofd vaak een jaar jonger dan andere jonge paarden.