Nu in de winter is mijn fijnbesnaarde egyptische arabiertje wat harig geworden en ziet iedereen 'm voor poooooooooony aan.
Wordt jullie arabje ook weleens voor 'leuke poooony' aangezien?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

weg pony-look
haha erg hoor.. -ik geef het toe!- Maar ik weet zeker dat er wel veeeel meer zijn die dat ook hebben!
Maar in de zomer is hij echt een paard, ziet er dan ook een stuk "paardser" uit
CtjeLief schreef:ik ben er wel gevoeliger voor.. ben een echte die-hard AV fan, en heb niets met andere rassen, maar dan ook echt niets, dus ik voel me bijna beledigd als ze spreken van een pony of een ander ras ofzohaha erg hoor.. -ik geef het toe!- Maar ik weet zeker dat er wel veeeel meer zijn die dat ook hebben!
![]()

Niet dat ik iets tegen pony's heb, maar een AV is gewoon geen pony. Iedereen ziet altijd wel duidelijk dat Dak AV is. Maar waar ik wel wild van word, is van de uitspraken van de manègeuitbater. Springpaarden, daar moet je voorzichtig mee omgaan en altijd rust in je rijden brengen, want dat zijn bloedpaarden. Maar bij mijn paard hoeft dat niet hoor.... Ah nee, want dat is geen bloedpaard! Euhm... juist ja
ik maak vrienden Zahlina schreef:Euh weleens echte hete bokken gereden?
Ikke wel en kan jer verzekeren dat hete sprringbokken niet te vergelijken zijn met het doordsnee karakter van de arabier.
Kan de manegeuitbater helemaal gelijk geven.
En geloof me: dat zijn die zogenaamde springpaarden van de manège-uitbater niet! Dat zijn knollen die hun beste tijd gehad hebben en die nu maar rondjes sjokken.
Want alles wat opgefokt raakt van vreemde nieuwe paarden/dingen en daarbij de neusgaten openzet, staart omhoog gooit en met gekromde opgezette nek luid briesend gaat lopen dribbellen is natuurlijk wel een arabier
.
.