Hoi, sinds enkele dagen ben ik de trotse eigenaresse van een pracht van een merrie van 9 jaar oud met als vader: Magier. Nu heb ik me rot zitten speuren op internet en weinig tot niks kunnen vinden. Weet iemand iets meer over deze hengst of waar ik info kan vinden? Alvast bedankt want ben erg nieuwsgierig.
Ik heb een Magier teruggevonden die in 1980 geboren is, hij stond in Duitsland en heeft volgende goedgekeurde zonen voortgebracht: Martin (Nl), Magnum (D), Mikadus (D), Musketier (Nl), Magister (Nl), Maiko (D), Master Imladris (Nl), Milano (D), Mairausch (CAN), Mader (CH) en Markant (D). Van de Nederlandse hengsten heb je vast wel al gehoord.
Zijn pedigree vind je hier: http://www.allbreedpedigree.com/magier2 Ik hoop dat dit de Magier is die je zoekt. Ik heb nog een piepklein fotootje ergens in een boek staan, misschien lukt het me om hem in te scannen.
Zie ook hier voor een foto; de pagina op allbreedpedigree voert dezelfde foto. Verder kun je hem ook in de algemene stamboom (vaderlijn) van alle in België ooit ggk hengsten hier terugvinden onderaan bij Mordskerl (1938).
paardencoach
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-09 17:37
Hartstikke bedankt voor de reacties, de foto had ik inderdaad ook wel gevonden maar hoopte op andere foto's...dit is inderdaad de Magier die ik bedoelde. Ik was ook benieuwd naar zijn stokmaat en of ie nog in leven is. Morgen wordt ze trouwens thuis gebracht, joepie!