Nog iemand een nakomeling van Adieu Z?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sethlover

Nog iemand een nakomeling van Adieu Z?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 17:04

Heej,
Ik ben op zoek naar de broers of zussen van mijn paard. Ik zou graag willen weten hoe Adieu Z eruit ziet, kan nergens een foto van hem vinden.
Hoe doen jullie nakomelingen van Adieu Z het in de sport??
Die van mij loopt niet perfect dressuur maar kan het wel, maar springen doet hij harstikke goed. We bouwen rustig op tot de 1m.

Maar goed, hoe doen die van jullie het???? Foto's a.u.b. alleen in links

groetjes *D

SETEFURII

Re: Nog iemand een nakomeling van Adieu Z?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 21:42

sethlover

Re: Nog iemand een nakomeling van Adieu Z?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-09 17:32

dankjewel !!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 08:38

ik ga dit topic zeker volgen. Ben de laatste dagen in de afstamming van mijn bwp-merrie aan het spitten en in haar stamboom vond ik Adieu Z terug (VM), en ik kan tevens ook geen foto's terugvinden. Mijn paardje is dus een kleindochter van de hengst. Ik heb haar een jaar geleden ongeveer gekocht, maar zelf rij ik niet echt wedstrijden. Bij de vorige eigenaars heeft ze wel zowel dressuurwedstrijden als verscheidene jumpings gereden, dus naar mijn zeggen een prima sportpaardje.

verbinnenj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 15:04

Heb ook een Adieu Z ruin van bijna 20 jaar jong :-)

Ik weet wel dat Adieu Z 2 jaar geleden nog leefde met gezegde leeftijd van 31 jaar

Zelf ken ik nog paar mensen die een Adieu Z nakomelingen hebben of gehad hebben.
Zo heb je Unica Van Vijverstein (adieu z), Vedet van Vijverstein (adieu z) Vijversteinboy (adieu z)
Dan de mijne Kennedy de l'Officier (adieu z)