Amor

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 13:13

WIj hebben aan Amor x Doruto, oh my god, die wnes je niemand toe en hij is al oud. Een d dus hij is iets van 18 jr maar nog een draak hoor maar wel een waanzinnig mooi beest om te zien.

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 13:31

gijsenkim"]
[quote="Suzanne F. schreef:
. Heb zelf een Balzflug x Pion x Amor, wat een apart diertje, in de ruimste zin van het woord!! Lips are sealed

EEN WAT Haha! Pion x Amor..... Extreme duivel }> Oja min en min is plus.... Haha! HELD
[/quote]

Extreme duivel hey hey niet zo negatief over pion of amor he!!!

ps: min en min = min
: min maal min = plus ! Ach gut

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 14:35

Thanks allemaal voor jullie reacties. Ik weet alleen niet wie de moeder is van het paard van mijn nicht. Het paard heet Excellent boy trouwens.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 15:30

Mijn paard heeft 2 maal aan moederskant Amor.
Havidoff x Candyboy x Akteur x Le Faquin xx
Is absoluut een karakter paard, maar is niet lui, stakerig of wat dan ook.
Het is een zeer mensgericht, vrolijk, lief en aanhankelijk paard dat graag zijn best doet en je in de ring nooit zal laten zitten.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 16:06

kattebeest"]
[quote="gijsenkim"][quote="Suzanne F. schreef:
. Heb zelf een Balzflug x Pion x Amor, wat een apart diertje, in de ruimste zin van het woord!! Lips are sealed

EEN WAT Haha! Pion x Amor..... Extreme duivel }> Oja min en min is plus.... Haha! HELD
[/quote]

Extreme duivel hey hey niet zo negatief over pion of amor he!!!

ps: min en min = min
: min maal min = plus ! Ach gut
[/quote]

Sorry voor de lange quote en sorry voor het offtopic, maar min en min is wel zeker plus!!! Knipoog

lollilli
Berichten: 153
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 17:31

Kennen jullie misschien ook de afstammeling Excellent boy of weten jullie of ik deze ruin ergens op een of andere internet site kan vinden.
Het is een blauwschimmel

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 17:34

Waarom kan ik mijn bericht niet meer wijzigen???

Heb ook een wiskundige fout gemaakt, min min min is plus (ja snappen we het nog Verward) ,....

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 18:50

Anoukie schreef:
Waarom kan ik mijn bericht niet meer wijzigen???

Heb ook een wiskundige fout gemaakt, min min min is plus (ja snappen we het nog Verward) ,....


Uhum okeeeeee. Neeeeeeee snap niet meer. Wiskunde niet beste vak, das duidelijk. Haha! Haha! Haha! Maar ik vind het wel een gewaagde combinatie hoor Pion x Amor Ik moet zeggen ik heb het vandaag tegen wat mensen op stal gezegd en de eerste reactie was een eenduidend lachsalvo gecombineerd met oei enzo. Maargoed voor de sport waarschijnlijk te gek!

Suzanne F.

Berichten: 49284
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 19:52

Tja tegen wie ik het ook zeg dat ik een Balzflug x Pion x Amor heb, die gaan heel hard lachen met een hoop rare gezichten en oei´s. Dan vragen ze of ik levensmoe ben enzo.. }>

Op de keuring werd haar afstamming omgeroepen en zelfs de jury schoot in de lach...

Maar ik kan er alles mee en vind het een superpaard dus dat is het belangrijkste...

Misschien dat ik haar laat dekken door Ferro, is het dan min x min x min x min = plus???

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 20:07

Volgens mij win je dan elke wedstrijd door simpelweg alleen laten zien van het papier. Heb je gelijk ook dat gezeik niet meer met laden, vlechten, slechte losrij mogelijkheden en meer van die ongemakken Haha! Haha! Haha!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 21:41

Maar suzanne je legde toch uit dat je iets wilde waar je zo kon opstappen (zonder ladder bedoel ik) Haha! Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 00:36

Suzanne F. schreef:
Tja tegen wie ik het ook zeg dat ik een Balzflug x Pion x Amor heb, die gaan heel hard lachen met een hoop rare gezichten en oei´s. Dan vragen ze of ik levensmoe ben enzo.. }>

Misschien dat ik haar laat dekken door Ferro, is het dan min x min x min x min = plus???


oei das wel heel heftig! balzflug x Pion x Amor!
die van mij heeft epigoon(=zoon amor) aan zn moeders kant en zn vader is Magic owl(die heeft ook wat karakter wat ie vererft heb ik begrepen, ken een andere magic owl( x aram geloof ik) en die is zo mogelijk nog gekker dan die van mij) en dan vragen ze al aan mij of ik levensmoe ben!laat staan wat ze van jouw paard zullen denken!

enne, als je die door ferro laat dekken dan denk ik dat niemand het zal geloven als je die normaal rond kan sturen!

maargoed, ik ben toch wel een beetje heel erg amor fan! hou wel van 'aparte' paarden!want als je die eenmaal aan het lopen hebt..... Kwijl

Suzanne F.

Berichten: 49284
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:31

sarabande schreef:
Maar suzanne je legde toch uit dat je iets wilde waar je zo kon opstappen (zonder ladder bedoel ik) Haha! Haha!


Tegen wie heb ik dat gezegd?? Lachen Ik kan ook zo op mijn merrie stappen en wegrijden, een ander niet. Wie zegt dat ik er een paard uitfok waarbij dat niet kan?? Het zal er sowieso 1 zijn met een heel apart karakter maar als ik er maar mee rond kan rijden is het goed. Ja het is een lichtelijk gezegd gewaagde combi.. Schijnheilig

Suzanne F.

Berichten: 49284
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:33

Renske20 schreef:
die van mij heeft epigoon(=zoon amor) aan zn moeders kant


Pion is Abgar xx x Epigoon dus in mijn merrie zit dus dubbel Amor!! Schijnheilig

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:42

Nou alle gekheid op een stokje, Amor zit in heel veel goed sportpaarden, voornamelijk in de merrielijn. Niet alleen dat extra in beweging en front, maar ook dat extra pit zorgt bij veel kruisingen voor fijne vechtlustige sportpaarden.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 21:01

Wij hebben ook een Amor gehad. Mijn zus heeft er geloof ik ZZ-licht mee gereden, maar dat weet ik nmiet zeker. Ik weet ook niet hoe oud ie is geworden, want hij is zeker al 5 jaar dood denk ik. Maar ook hij had geen makkelijk karakter! De eerste wedstrijd die ze er mee had Maar naderhand ging het wel goed geloof ik Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 11:55

Ik heb een El Corona (Amor) x Pastrocio xx x Eros (Amor) en een Mondriaan x Michelangelo x Amor.
Vooral de Mondriaan is onnoemelijk braaf de El Corona is een aparte, een echte Amor maar dat geeft haar wel dat beetje extra. Ik vind het ontzettend mooi bloed en heb de El Corona daarom ook gekocht, puur om mee te fokken.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 12:09

Ik heb 2 Amor merries gekend die super braaf waren. In de omgang en met rijden. Beide hebben de M2 gehaald met ieder jaar een veulen aan de voet.
Verder hebben we zelf een Darwin x Amor gehad (volle broer van Inspecteur) en ik heb nog nooit zo'n laconiek paard gezien. Arme beest liet echt alles over zich heen komen en hij was niet gek te krijgen.
Tot zijn 5e jaar werd hij 3x per week een half uurtje uit de wei gehaald en liep dan een winnende Z proef.
Op zijn 4e jaar een grote parade tussen menners en ponyruiters en hij vond het allemaal erg leuk, stond braaf een half uur aan een lang teugeltje om zich heen te kijken terwijl andere dressuur paarden alle kanten op sprongen...
Je kon er een klein kind mee naar buiten sturen.
Maar ja, dat zal dan wel weer van Darwin af komen...

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 12:22

Flair S heeft ook van 2 kanten Amor bloed(v Whinny Jackson vv Amor- m Olympus mv Amor) en ook zij heeft dat karakter wat je zo vaak bij paarden met Amor bloed ziet.Beetje eenkennig,vechtertje ,maar als je het eenmaal goed met ze kan vinden blijven het vrienden voor het leven.Ook inderdaad dat beetje extra in de bewegingen.Vaak pik je de paarden met Amor bloed eruit. Kwijl