Wie heeft dezelfde ouders als mijn paardje vader: Taro Af Boruplund moeder: Alexandra Ik zou graag weten wat de karakters zijn van deze nakomelingen en de prestaties.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 04-03-09 15:39
Dendrofleur op bokt heeft een merrie van Taro, met als moeder Olga van 't Spainkbos. Uit deze merrie heeft ze ook diverse nakomelingen.
kikak
Geplaatst: 07-12-13 20:04
Jai k heb er ook een met die ouders schimmel loopt nu m2 maar kan makkelijk z! Eigelijk aleen maar spring bloed dus dst kan die ook maar wij doen eigelijk alleen dressuur en af en toe springen! En een echte knapperd;)
Spookie
Geplaatst: 13-12-13 12:24
Mijn merrie moet dan een volle zus zijn Vader is Taro, moeder ook Alexandra en die is weer van Alex vd Kamperweg
Ik heb een aantal pony's met deze afkomst ingereden omdat Alexandra de fokmerrie op stal was. Over het algemeen zijn het allemaal werkwillige pony's die in alle klassen zich konden redden. Als je meer wil weten stuur maar een berichtje
Wij hebben er 1, welja we hebben er een hoop. De hengst zelf had een super karakter, hij was super braaf in de stal en hij was erg kindvriendelijk (voor een hengst) Taro was ook een stuk rustiger dan Spike.
Taro's nakomelingen zijn super werkwillig maar ze zijn wel iets feller dan Taro zelf (ook afhankelijk van de merrie) Zijn nakomelingen zijn ook stuk voor stuk ontzettend veelzijdig en niet schrikachtig met buitenrijden.
Dat Taro is ingeslapen is nog altijd een gemis in de stal maar zijn naambord staat nog altijd in het raamkozijn.
Als je verder nog iets over Taro wil weten dan mag je me best pb'en