Mijn fjord is gefokt in walsoorden. Kent iemand die fokker? Want ik zou graag wat babyfoto's van haar willen hebben
zacharyhill
Geplaatst: 27-02-09 17:07
Ik kom uit walsoorden ik ben er geboren. Kun je wat meer vertellen, b.v van wie je de fjord gekocht heb. Er zit in heel walsoorden geen fjorden fokker! Ik ken wel iemand die een fjord en een soort trekpaard heeft geerft van een goede kennis van hem. de beide paarden zijn later verkocht.
mijn fjord heb ik hier van een oud boertje gekocht, die had haar weer van de markt. Zonder papieren. Later toen ik haar wou laten chippen,bleek er al 1 chip in te zitten, en zo heb ik haar paspoort aangevraagt. Ik heb de pony nu 7 jaar. en ze is geboren in 1997. Haar fokker zou op de drogendijk 8 wonen.
zacharyhill
Geplaatst: 27-02-09 17:49
Die mensen van drogendijk 8 ken ik wel dat is een grote varkensboer ik heb met zijn zus in de klas gezeten. zijn vrouw heeft een paar fjorden en fokte wel eens een veulen.
Ik ben benieuwd, het zijn vriendelijke mensen ze zullen vast wel een foto van je paardje hebben als veulen. als ze er een sturen laat je hem dan zien. Ik heb hun paardjes vaak zien lopen buiten.
dat zou ik niet weten ik kom er bijna niet meer voorbij daar mijn opa verhuist is.(als ik naar opa ging kwam ik er langs). ik kan er nog wel eens langs rijden hoor misschien heeft ze de moeder ook wel verkocht.
Ik heb een briefje getypt,doe hem vanmiddag op de post, ben erg benieuwd! maar wat wel raar was, ik moest haar papieren opnieuw aanvragen omdat die er niet bij zaten..en ze bleek ze wel te hebben, ben benieuwd wat hun daarvan zeggen. Ach eerst maareens kijken of ik reactie krijg!
Wat leuk, dat klinkt erg positief. Zo'n zelfde reactie kreeg ik ook van de fokker van Meline toen ik daar contact mee op nam. Hadden ook gedacht dat ze er niet meer zou zijn en waren ook aangenaam verrast dat ze springlevend was en zelfs op dat moment een veulen aan de voet had.
Ik heb zelfs foto's gekregen,die stonden bij ongewenste email,ben blij dat ik die map niet zonder te kijken heb verwijdert! Raar om ze ineens als veulentje te zien, maar toch ookal kende ik haar toen niet, is het echt mijn pony als babytje haha!
De merrie op de foto is helaas 3 jaar geleden ingeslape,ze had cushing.
Anita45
Geplaatst: 07-03-09 13:24
Leuk dat je foto's hebt gekregen, dat heb ik toen ook gehad.
Zie hieronder Meline als pasgeboren veulentje met haar moeder.