Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
snowdon schreef:PB _janet_ en Paintlinger eens, zij hebben kruising shire x tinker, twee volle broers.
'desillies' haar hengst wordt dit jaar vader van twee drumhorses, die heeft vorig jaar nl twee shires gedekt. Daar kan je ook nog mee proberen in contact te komen.
Betaal je voor het gebruik van de foto's?
Wat voor informatie wil je nog weten eigenlijk, ik neem aan dat je al het een en ander aan research achter de rug hebt?
snowdon schreef:PB _janet_ en Paintlinger eens, zij hebben kruising shire x tinker, twee volle broers.
'desillies' haar hengst wordt dit jaar vader van twee drumhorses, die heeft vorig jaar nl twee shires gedekt. Daar kan je ook nog mee proberen in contact te komen.
Betaal je voor het gebruik van de foto's?
Wat voor informatie wil je nog weten eigenlijk, ik neem aan dat je al het een en ander aan research achter de rug hebt?
Doe even een mailtje naar Irish Tinker Stablels, zij hebben de hengst O'Malley, hij is geregistreerd Drumhorse .
starjo schreef:Doe even een mailtje naar Irish Tinker Stablels, zij hebben de hengst O'Malley, hij is geregistreerd Drumhorse .
Stal fan Kilewier heeft ook Drumhorses, zij hebben ook een veulen van 2007 die een volle drumhorse vader( O'malley) en drumhorse moeder (Deidre)heeft, dit zal best al een aardig groot jaarling zijn.
Hagar_Helga schreef:GCDHA-NL leest indd niet elke dag de mail, maar antwoord zal je zeker krijgen. Ik had ook wat info opgevraagd omdat ik sinds kort ook een drumhorse heb en kreeg uitgebreid uitleg en antwoord op al mn vragen.
Heb je snel foto's nodig?
Hagar_Helga schreef:Ik heb een grijsschimmel merrie (nu wit) van 10jr hoogte van +/- 1.75m.
Ze is alleen verwaarloosd, dus binnen 2wkn gaat ze geen mooi plaatje worden. Misschien heb ik wel een leuke hoofdfoto. Als je daar interesse in hebt.

_janet_ schreef:Ik kom inderdaad in het boek te staan, maar veel info over drumhorses heb ik niet. Niet qua stamboek enzo, ben er ook maar per toeval achter gekomen dat Ziggy er 1 is, haha.
Ik ben wel van plan om een keer met hem naar de keuring te gaan.