Is er hier misschien iemand die een nakomeling van de NRPS goedgekeurde hengst Nobility heeft? Eentueel met foto's en extra informatie.
Groetjes
Wiepeke
Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-09 22:59
Ook mensen die deze hengst kennen mogen altijd foto's doorsturen. Hij is nu van een vriendin van mij en het lijkt ons leuk om zoveel mogelijk over hem te weten te komen
Groetjes Katja
GummyBear
Geplaatst: 03-03-09 11:03
Ik heb geen nakomeling van hem, maar wel een halfzusje. Mijn pony Tara heeft namelijk dezelfde vader als Nobility. Ze is wel een stukje kleiner dan hem, maar 1.36m. Foto's staan in mijn profiel.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 03-03-09 17:59
RPA----> FB
Wiepeke
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-09 22:50
ILOVE_TARA schreef:
Ik heb geen nakomeling van hem, maar wel een halfzusje. Mijn pony Tara heeft namelijk dezelfde vader als Nobility. Ze is wel een stukje kleiner dan hem, maar 1.36m. Foto's staan in mijn profiel.
Mooie pony heb je, echt waar. Lijkt wel een beetje op Nobility.
Groetjes
GummyBear
Geplaatst: 04-03-09 11:08
Wiepeke schreef:
Mooie pony heb je, echt waar. Lijkt wel een beetje op Nobility.
Groetjes
Dankjewel. Ze lijkt idd wel op Nobility, ze is alleen wat kleiner en volgens mij ook iets lichter van kleur. Waar staat Nobility nu eigenlijk en loopt hij nog in de sport? Als ik me het goed kan herinneren was hij eerst van Michelle Goedkoop.
Wiepeke
Geplaatst door de TopicStarter: 04-03-09 18:46
Ja Nobility is iets donkerder van kleur.
Nobility staat nu in Limburg (België). Hij is van een vriendin van mij. Ze brengt hem uit in de sport, maar rijdt enkel dressuur met hem. Hij is inderdaad van Michelle Goedkoop geweest.