Waarom? Ik snap best dat ze er wel aanleg voor hebben, maar dat ze dan zo dik moeten zijn?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Paula schreef:Totdat je op een keuring komt. Echt wat een scharminkels lopen daar rond zeg...
).
Bij het NSPS zien ze ze graag "rond" bij het NMPRS (minipaardenstamboek) moeten ze eruit zien als een minipaard en geen shet dus.
Hij vindt buiten lopen gewoon heerlijk, alleen regen hoeft niet zo van hem. Mijn mini appaloosa wordt helemaal niet snel dik. Ze staan wel samen dus ik moet een balans vinden tussen een jonge pony in de groei die niet snel dik wordt en een pony die snel te dik is
Is lastig CHL schreef:Dik zijn shetlanders vaak omdat ze idd gewoon veelte veel koolhydraat en vetrijk eten krijgen. Voor deze kleintjes doet een goed rantsoen wonderen! (voor elk paard eigenlijk)
) bix krijgt krijgt zij een wortel. verder krijgt ze niks!! nja af en toe een stukje brood maar dat is niet dagelijks. en hopelijk volgende maand weer op het weiland! Sappos schreef:Ligt eraan naar wat voor keuring je gaatBij het NSPS zien ze ze graag "rond" bij het NMPRS (minipaardenstamboek) moeten ze eruit zien als een minipaard en geen shet dus.
Dennis schreef:Er word over shetlanders gepraat, dus ga ik er van uit dat er shetlanders bedoeld worden. Anders hadden ze wel wat anders gezegt.
Vandaar.