Mijn leuke haf ging aan de kletter...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jessey82

Mijn leuke haf ging aan de kletter...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 18:39

Hoi,

Ik heb mijn haf nu bijna 3 maanden, en tot op heden ging het redelijk goed met rijden tot gister...
Ze besloot om maar eens lekker aan de kletter te gaan met mij erop....
dus daar lag ik lekker zand te happen, dus ik dacht ben je nou helemaal gek en daar ging ik weer.
En toen dacht ze nou dat ging zo leuk, laten we het nog es doen..., maar dan met effect en een paar bokken, dus dit keer ben ik gevlogen over haar hoofd bijna een andere paddock in.
toch nog even wezen stappen daarna voor het gevoel en ook naar haar toe, maar was blij dat ik er weer af kon.
Ik had al zo'n idee zo'n gevoel, en daar had ik naar moeten luisteren, maar neehh.
Nou ja fijn nu een paar gekneusde ribben en heup, en het doet verekkte zeer
Kortom ik was gister nou amused :( ;(
Ik wou t even vertellen...

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 18:42

Wat vervelend. :(:) Hoe kwam het dat je haf aan de kletter ging?

Jessey82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 18:47

Ik reed voor t eerst met haar en een ander paard in de bak(bleek hengst te wezen en dat wist ik niet, die had overigens nergens last van en de ruiter vond het ook niet erg dat we samen reden), misschien dat ze dat niet leuk vond en normaal reed ik haar met thiedeman, maar ik wilde het toch zelf proberen zonder "hulpteugels"
met dit als gevolg ze gooide haar hoofd ophoog en ik kon niks meer.... ik probeerde haar om te trekken maar zij won uiteraard.

nynkeline

Re: Mijn leuke haf ging aan de kletter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:50

Toevallig van de week ook meegemaakt. Hoe het kwam ik heb geen idee, was allang blij toen we na 2 keer op de kletter geweest te zijn weer stilstonden :D

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:55

als je haar nog maar 3 maanden hebt, zou het dan niet zo kunnen zijn dat ze je een beetje uit gaat proberen? dat kan soms heel laat komen is mijn ervaring :D

Jessey82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 20:08

Zou heel goed kunnen dat ze me uitprobeerd, eigenlijk dacht ik, dat we dat wel waren gepasseerd...Nou ja ik heb er wel weer iets beter leren kennen.

lynTjEeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 21:52

vervelend zeg maar je moet er zo snel mogelijk weer op gaan als jijzelf een beetje bent genezen.Je moet het blijven proberen en anders moet je even les nemen van iemand die erg ervaren is ik ken ook iemand van stal die dat heeft gehad het duurt erg lang maar nu gaat t steeds beter!