Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-07-23 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt
CharlieTP
Geplaatst: 24-02-09 19:41
Ik ben voor een ustinov merrie gaan kijken een tijdje geleden. Merrie sprong wat beperkt (had een korte rug en duidelijk geen rek erin) kon wel aardig bewegen! Ik zag dat ze een maandje later te koop stond voor veel minder centen met de melding dat ze een OCD had. Dus maar goed dat ze niet super sprong en dat ik haar niet kocht, liet keuren en 400euries kwijt was
[*]Ik dacht er ook net aan, een fokker in de buurt heeft vorig jaar ook een ustinov veulen gekregen. Uit een grootramige, langgelijnde darco moeder als ik me niet vergis. Moeder had zelf 1.30m gelopen tot 8jarige leeftijd, maar wegens kl*te karakter in de fokkerij gezet (had een moeilijk verleden achter de rug). het veulen is gemiddeld qua grootte, mooi hoofdje erop, korter gelijnd dan mams, en goed bewegen.
Ik wou vorig jaar ook met Ustinov dekken, maar heb toen gehoord van hengstenhouder dat hij zelf nog al heet is, waardoor ik hem uiteindelijk niet genomen heb, omdat mijn merrie al heet genoeg is.
Pollewoppy
Geplaatst: 05-05-10 14:36
Ik weet dat het een oud topic is, maar het leek me beter dan een nieuwe aanmaken.
Ik ben benieuwd naar andere nakomelingen van deze hengst. Wij hebben zelf vorig jaar een hengstveulen gehad uit een Silverstone merrie. Een erg leuk veulen en ook een fijn karakter. In juni verwachten we weer een veulen van deze hengst uit dezelfde merrie.
Anoniem
Geplaatst: 06-05-10 14:33
A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-07-23 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt