Hallo allemaal, Ik ga vanaf April een nieuw verzorg paard rijden. Haar naam is Kira en ze wordt in April 3. Jammer genoeg is ze bij de vorige eigenaar al ingereden:S ze heeft zelf een wedstrijd gelopen. Maar nu is mijn vraag aan jullie weten jullie wat voor kruising dit is , de vorige eigenaar dacht dat het een kruising was van een fries en een fjord. En haar eigenares waar ze nu staat denkt dat het een kruising is van een fjord en een new forest, Zie hier de foto's . Wat denken jullie dat ze is.
je moet je foto's ff opslaan en dan uploaden, zo gaat het niet werken
PercyLeen
Geplaatst: 19-02-09 16:06
Ik zie ook geen foto's! En in april pas 3 jaar? Ik zou er niet eens op gaan zitten, gooi dr maar (zeker) een halfjaar terug op het land! Die van mij wordt ook dan 3 en die doet nog helemaal niks!
noukiie92
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-09 16:06
Oh ik kan ze namelijk wel zien:P Ik zou eens proberen ik krijg ze namelijk ook niet op me profiel:O:S
noukiie92
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-09 16:07
Ja ik kan de ook niks aan de doen, de eigenares vind het blijkbaar goed, ze heeft de zelf ook al op gereden zo ik er van begreep en haar dochtertje ook, ik vind het zonde maarja..
JA weet ik maar ja het is mijn pony niet dus ja... MAar het lukt niet om de fotos er op te zetten. Ik vind het ook jong ja, maar ja wat doe ik er aan niks. Het is mijn pony niet.
PercyLeen
Geplaatst: 19-02-09 16:13
noukiie92 schreef:
JA weet ik maar ja het is mijn pony niet dus ja... MAar het lukt niet om de fotos er op te zetten. Ik vind het ook jong ja, maar ja wat doe ik er aan niks. Het is mijn pony niet.
Weigeren er op te rijden?
BeeMed
Geplaatst: 19-02-09 16:14
Nu je weet dat ze nog geen 3 is ga je haar voorlopig niet rijden neem ik aan. Over hoe je foto's moet uploaden en plaatsen staat een beschrijving op bokt.