Ik heb een shetlander, en die is sinds vorig jaar begin april gedekt.
Omdat dit eigenlijk niet de bedoeling was weten we de exacte dekking niet zeker.
Nu begint het er toch wel een beetje op te lijken, dat het veulen op komst is.
Ze heeft van haar zelf absoluut niks geen uier, nu is die gegroeit, maar dan heeft ze gigantische harde uiers, en heel vol, met biest er op, (Vanmiddag had ze dat) en vanavond ben ik even snel wezen kijken, en dan heeft ze weer kleine hangende zakjes.. En dit gaat zo maar door, dan groeit haar uier weer, dan wordt haar uier weer kleiner. Tja, of ik moet haar meer met rust laten, of is ze misschien ''schijndrachtig''?
Maar het veulen beweegt gewoon goed in haar buik, dus dat lijkt me niet ''schijndrachtig''? Bokkers, kunnen jullie mij helpen, waarom groeit de uier van mijn pony eerst heel erg? En dan weer kleiner, dit gebeurt niet 1 keer, maar meerdere malen! Wat heeft dit te betekenen? Is dit normaal?
Groetjes Marthe.

En ze staat niet bij mij thuis hé. 
De uier van Maaike zie ik jammer genoeg niet, die van Bonnie wel, die van Paloma is net zoals die van Bonnie, ik denk alleen dat de tepels van Paloma iets dichter op elkaar staan nog, maar dat heb ik niet goed kunnen beoordelen in het donker.