Hengst Zucchero ( Depardieu x Caprimond )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cinv

Hengst Zucchero ( Depardieu x Caprimond )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 16:10

Ik bent net op deze hengst 'gevallen' en wou meer info erover krijgen, recent voor Kwpn gekeurd en heb al wat erover kunnen lezen.
Weet er iemand van jullie iets van deze hengst? Iemand hem al in het echt gezien?
Ik ben stilletjes naar een hengst aan het zoeken voor mijn Gribaldi merrie. Deze hengst sprak mij aan kwa exterieur en vind zijn afstam. ook de moeite.

http://www.vanolst-stables.nl/pages/ped ... chero.html

Alle info is welkom :-)

Ojasper

Re: Hengst Zucchero ( Depardieu x Caprimond )

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 20:22

Hoi, ik heb een merrieveulen van Zucchero. :) Heb de hengst ook in het echt gezien. Als je misschien foto's van mijn veulen wilt zien PB me maar even!

Crazyhorse77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 22:42

Haai,

Ook ik wilde hem voor mijn merrie, ben uiteindelijk voor een andere gevallen maar dit had niets met de hengst te maken, het is een superleuk dier, kan fijn bewegen alleen wel wat traag van achteren, een heel fijne galop voor zo een jong dier(was hem na zijn goedkeuren wezen kijken)
Hij werdt toen netjes voorgereden, en is ook in de omgang een zeer fijn dier.
Ken jou merrie natuurlijk niet maar op zich zou ik er weer zo voor gaan.
Als je eens kijken wilt gewoon even bellen naar Gert Jan daar ia niets een probleem en kun je als je het vraagt hem ook onder het zadel bekijken.
Veel zucces met je keuze!

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 22:47

Wij hebben een hengstveulen van Zucchero x Belisar, er staat wel een foto in m'n profiel.

Het is een redelijk stevig hengstje, normaal van maat met een iets stijl achterbeen. Beweging is niet spectaculair, wel goed. In de omgang is het een wat terughoudend, introvert, iets nerveus mannetje terwijl het hengstveulen van vorig jaar (exquis numberto) juist erg nieuwsgierig en uitbundig is :D

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-09 11:48

Dank je voor jullie post :-)

Ik zoek een hengst die deze punten van mijn merrie kan verbeteren, langer voorbeen, langere halspartij, braaf karakter, meer maat,liefst donkere kleur doorgeeft,iets minder vlak voorbeen.
Momenteel denk ik er aan om Sandreo te nemen...
Ik vind dat Zucchero niet echt spectaculair beweegd op de filmpjes dat ik zag op internet, ook al is hij jong maar ja in het echt kan je beter beoordelen , spijtig genoeg kan ik mij niet verplaatsen dit jaar om naar hengsten te gaan zien omdat mijn oude hond erg ziek is.

dodyg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:48

ik heb ook een merrie een jaarling van zucchero
een super paard !! heel aanhankelijk super rustig !!

mss kan je bij de belgische dekhengst saros van het gestelhof ( geloof ik ) je smaak meer in vinden!
mijn trainer heeft daar een afstamming van echt een top paard met super beweging

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 10:40

slotje. topic ligt al een paar maanden stil.