ons E'tje Chiva x tangelo nog 2 maanden wachten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Karennnn

ons E'tje Chiva x tangelo nog 2 maanden wachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-09 14:05

Zo rond de 17e april verwachten wij het veulentje van onze merrie Chiva uit Tangelo vd zuuthoeve.
We zijn natuurlijk héél benieuwd :D Sinds enkele minuten geleden ben ik achter iets gekomen!
Ik vroeg me al een tijdje af hoe het kwam dat mijn bruine merrie met veel wit een nakomeling gegeven had met vééééél wit, een witte vlek op de flank, vlek op de buik en wat witte haren op de poep (aangezien de vader volledig bruin is en weinig bruin geeft!)
Nu ben ik er dus achter gekomen dat mijn merrie Sabino is waarschijnlijk!
Aangezien Tangelo veel wit geeft, denk ik nu officieel het meest geverfde veulen ooit te krijgen }:0 :+ (overdreven?! :P)
En vroeg ik me af of
- sabino zich altijd uit en hoe groot de kans is dat ik een zeer ''gekleurd'' veulen krijg?
- er nog mensen zijn met een tangelo nakomeling met veel wit en hoe dit zich geuit heeft?
- jullie nog leuke namen wisten met een E, momenteel is het nog ons E'tje :P Als het een hengst is, vind ik de naam Equinox wel leuk, maar omdat we allemaal willen dat het een merrie is en ik open sta voor verschillende ideeën ben ik opzoek naar nog leuke namen!

:wave: