Ik ben op zoek naar info over deze hengst, alles is welkom. Als eerste graag waar hij ter dekking staat want kan het maar niet vinden. Ik heb hem gezien op de HK vorige week en hij heeft echt indruk gemaakt, vind het een super mooi dier.
carrembally
Geplaatst: 12-02-09 11:11
bij team nijhof. Deze hengst gaat nu 3 weken naar Ermelo. Lijkt goed te passen op bloed merries die vermogen en stokmaat als verbeterpunt nodig hebben.
Dekgeld is nog onbekend. De hengst is trouwens ook al AES goedgekeurd...
Bij goedkeuring gaan wij er mee dekken! Quantum is top hengst in Duitsland en beter als Quick star.
sportfokker
Geplaatst: 28-02-09 13:18
Vandaag is de folder van Team Nijhof met IDS meegekomen. Van zijn vader kwamen 32 nakomelingen uit de eerste jaargang, daarvan lopen er 4 internationaal, aldus de folder. Ik vind Quality Time erg interessant!
De KWPN-hengstenkeuringscommissie springen heeft de hengst Quality Time (Quantum x Cantus) goedgekeurd. De hengst legde zijn 21-dagen-test in Ermelo met succes af. De hengst behaalde een puntentotaal van 83,5. Hij kreeg vooral hoge punten voor zijn vermogen (9), galop, reflexen en aanleg (allen 8,5).
Libbylib
Geplaatst: 31-03-09 12:21
mooi , ik vond het in de competitie een apart springpaard Nu nog bewijzen als fokhengst