[E] 4,5 jarige merrie Royal Jubilee x Ferro

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

[E] 4,5 jarige merrie Royal Jubilee x Ferro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 21:59

Hallo

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn merrie vinden. Soms zit ik er over denken om met haar te fokken voor mezelf en eventueel voor de verkoop, maar ik wil eerst weten of ze daar genoeg goede kwaliteiten voor heeft, want enkel fokken om een veulen te hebben zie ik niet zitten. Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen met haar goede en slechte kwaliteiten qua bouw. Ik heb op het moment maar 1 standfoto ik hoop dat dat voldoende is. Foto is van een half jaar terug toen ze een blessure had en dus enkel weidegang had, naast soms wat wandelen.

Afbeelding

Sammie

Re: [E] 4,5 jarige merrie Royal Jubilee x Ferro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 23:05

premies, predikaten merrie en moederlijn? Sportresultaten etc.? Zijn die bekend?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-09 23:51

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 19:18

De grootmoeder is wel interessant vind ik: zelf sport spr ensport dr en met de 4 nakomelingen die er op staan:
ster, ster M1 dressuur, sport dr, NSP Z1 dressuur
Je moet alle nakomelingen van moeder en grootmoeder eens opvragen bij het kwpn. Die krijg je zo, wie weet heeft de moeder of grootmoeder van je merrie wel een heleboel meer nakomelingen...

Maat heeft je merrie wel met haar 1.76m :)
Ik ken niet zo veel van exterieur maar er vallen mij toch geen grove exterieursfouten op met deze foto. Ik vind ze wel aansprekend! :)

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-09 23:31

dank je karen