birth-alarm

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rozahorses

birth-alarm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-09 21:46

Wie heeft er ervaringen met Birth-alarm via het GSM netwerk. Wij willen er 1 aanschaven.

gomir

Re: birth-alarm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 00:59

-> KS

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 13:19

Ik heb er sinds vorige maand 1. Daarvoor altijd een melder met een kastje gehad. Wat je evt. zou kunnen doen is er eens 1 huren. Zo weet je direct of het je bevalt of niet.

Rozahorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 17:49

wat is jou evaring met de vorige had je veel vals alarm??
Heel veel mensen zeggen namelijk dat je vals alarm krijgt .

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 22:15

Bij de ene merrie meer dan bij de andere. Bij allemaal in ieder geval 1 x. Bij 2 merries (beiden shetjes, dus singel was vrij groot) hing het alarm onder de buik of hadden ze het afgekregen. Een andere merrie sliep vrij veel op haar zij. Op het moment dat ik het alarm op de andere stand had gezet was dat ook afgelopen en is hij afgegaan op het goede moment.

Ik ga er liever een keer teveel uit dan te weinig, maar om iedere nacht vals alarm te krijgen daar zit je ook niet op te wachten natuurlijk. Toch krijg je met zo'n melder vaak al meer slaap dan met gewone camerabewaking.

Rozahorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 22:33

wij willen hem voor kwpn dresuur paarden gebruiken dus daar is ie niet gauw te groot voor . bedankt voor je info ik denk dat ik eerst er 1 ga huren en als ie bevalt wil ik hem dan kopen

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 22:53

Wanneer is de merrie uitgerekend? I verhuur het singelalarm namelijk zelf en de halstermelder vanaf juni.

Rozahorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-09 23:26

mei zijn ze bij ons uitgerekent maar wij krijgen er 1 van de dealer op proef al ie goed is kopen we hem als ie niet goed is moet ik huur betalen

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 10:31

Kijk, dat is een leuke afspraak! Wat voor alarm gaat het precies om?

Rozahorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 13:28

birth alamr met gsm melder

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 14:54

Bedoelde eigenlijk welke precies? Van Robor en singel of halster?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:02

Rozahorses schreef:
mei zijn ze bij ons uitgerekent maar wij krijgen er 1 van de dealer op proef al ie goed is kopen we hem als ie niet goed is moet ik huur betalen

Hier ben ik ook wel geinteresseerd in. Welke dealer is dat?

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 16:32

Sorry... :o Ik breek even in op dit topic als dat goed is?
Mijn vraag gaat namelijk ook over een birth alarm.
Ik heb net op Internet zitten zoeken voor een alarm voor klein pony's en pony's zonder schoft nu ben ik bij een alarm voor de staart gekomen via een staartriem in heb voor mijn shetten een longeersingeltje laten maken zodat ze ook met touwtjes kunnen worden gelongeerd en daar zit ook een lusje aan voor een staartriempje dus ik dacht misschien weet of is iemand bekend met dit systheem? Want dan kan ik in combinatie met een camera z'n staartriemalarm aanschaffen en ben ik ook goed voorzien van een alarm voor onze pony en in de toekomst pony's.
Alle info is welkom.
Dank je wel alvast

Rozahorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 18:29

Hoi Gem
Ik heb deze mensen ontmoet op de hengste show in de bosch en de dealer kan je vinden via www.birthalarm.nl

Rozahorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 18:32

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 20:17

"Welkom bij BrinkhostDotCom!

BrinkhostDotCom is een full-service hostingprovider en kan u van dienst zijn bij het registreren van een domeinnaam, het hosten en ontwerpen (webdesign) van uw website."

Dit krijg ik als ik www.birthalarm.nl aanklik :? . Verkopen die birthalarms? :o?

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:34

Het moet deze zijn: www.birthalarm.com

Ik heb precies deze melder, maar dan nog in de ouderwetse versie zonder gsm. Heeft altijd prima zijn best gedaan.

@ Kappiegirl: Wat ik het grote nadeel vond aan mijn geboortesingel was dat het ging schuiven en je verschrikkelijk alert moest zijn op drukplekken bij de shetjes. Het staartsysteem ken ik niet, maar ik zou je dan een halstermelder aan willen raden. Kunnen ze met een halster met een klein kastje eraan rondlopen en heb je ook geen kans op drukplekken e.d.

kappiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:51

dank u wel Fjordnina heeft u misschien ook een site waar ik eens kan kijken hoe die dingen eruit zien en wat ze kosten enz? want hier in de buurt word zoiets dus niet verhuurt dus moet het wel kopen

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:10

Er wordt ook wel regelmatig iets verstuurd. Als het alarm mij bevalt ga ik het ook gewoon verhuren en per post versturen.

Ik heb het nieuwste alarm van Robor gekocht. www.robor.nl

Is nog maar sinds vorige maand verkrijgbaar, dus echt spiksplinternieuw en helemaal up to date.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 23:45

fjordnina schreef:
Er wordt ook wel regelmatig iets verstuurd. Als het alarm mij bevalt ga ik het ook gewoon verhuren en per post versturen.

Ik heb het nieuwste alarm van Robor gekocht. http://www.robor.nl

Is nog maar sinds vorige maand verkrijgbaar, dus echt spiksplinternieuw en helemaal up to date.

Mijn merrie is eind mei / begin juni uitgerekend. Mag ik hem evt. van jou huren?

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:01

Ga ik thuis even voor je nakijken. In juni staan er namelijk al wel een aantal reserveringen.