Graag stel ik jullie voor aan mijn kleine grote trots D'amour ze is een merrie veulen geboren op 6 oktober 2008 en is eigenlijk een foutje maar wel een heel leuk foutje.
Haar moeder is O'marisa een KWPN merrie van 1.67m en haar vader is Aron en is een Haflingerhengst van 1.42m of iets groter.
De merrie is 5 oktober door ons gekocht en 6 oktober bevallen van een super leuk veulen (onverwachts).
Vanaf het begin is hier D'amour:

Net geboren 23.04uur en nog gedeeltelijk in het vlies

poging tot staan was mislukt

veel vlees zat er niet op haar botjes

"toch nog gelukt" lastig hoor staan met zoveel been en zo weinig lijf

nog nat achter de oren maar na 3x onder de uiers door te zijn gelopen is het dan toch gelukt...

een paar dagen oud en al een beetje bij gekomen

samen rennen

bijna net zo groot toch?

echte haflingerbillen...

bijna 3maanden oud

stoere zweetdeken ik heb z'n dikke en lange vacht dat als ik met mama ren ik helemaal bezweet raak dus heeft mijn vrouwtje mij ook een stoere jas gegeven net als mama!

mama en ik schrokken ons rot van onze nieuwe buurman de belg-hengst Bas...hij is echt heeeel groot!

dit was het tot nu toe nu kijken we de toekomst weer in en ga ik nog veel meer mooi foto's laten maken door het vrouwtje misschien komt zij er ook eens bij dan.
Doei doei,

)en die liepen ook niet bij elkaar..maar Aron glipte nogal vaak er tussen door naar de merries..en heeft sowieso 3 paardjes gedekt