Nakomelingen Saska Bo?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paint_angel

Nakomelingen Saska Bo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 13:15

Hallo allemaal!

Ik zit al heel lang met een brandende vraag...

Ik heb op 21 maart 2007 (tot nu toe de beste dag van men leven :D ) mijn lieve sorrel overo merrie Just A Painted Angel gekocht van Evelien Geerlof (trainingsstal starnmeer) waar ik ook sta met haar. Ik ben super blij met haar, alleen weet ik (bijna) helemaal niks van haar stamboom.

Het enige wat ik van haar weet is dat haar vader Saska Bo (Sorrel Overo Paint) is en haar moeder zou een donkere nrps merrie geweest zijn. Ik zou dus heel graag weten of er iemand een telefoon nummer/email-adres heeft van de eigenaren van Saska Bo, want ik wil toch wel heel graag weten wie haar moeder is...

Hier is een foto van haar toen ze een jaarling was: (Links Just A Painted Angel en rechts Just A Paintless Bo (APHA). Beide geboren in 1999. Op de foto zijn ze 1 jaar oud.)
Afbeelding

Het lukt me zo even niet om een recente foto erop te zetten want ze zijn te groot ofzo... :=

Hopelijk kan iemand mij helpen!

groetjes!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 18:10

Een google search kan wonderen doen:

AMERICAN PAINT HORSE STALLION owner Wilfred en Daviella van Brunschot
http://groups.msn.com/SASKABO/welkom.msnw (foto van je merrie staat hierop)

bokker 'Paintje' heeft het ook over een 'Angel' dochter van Saska Bo ... misschien dezelfde?

paint_angel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-09 09:44

Ja ik heb die foto ind van die msn group maar ik heb al meerdere keren geprobeert contact te maken of een bericht te plaatsen maar hij moet eerst goedgekeurt worden, en miss is de site niet meer actief :\ want hij staat er nog steeds niet op...

En ik heb inmiddels al contact gezocht met Paintje, die staat namelijk op de stal bij onze binnenbak (ong 200 m verderop) maar die had ik al eens eerder echt ontmoet maar toen was ik natuurlijk weer niet slim genoeg om daarnaar te vragen :+ Maar ik heb nu dus al een emailadres van hun, alleen wist ze niet zeker of deze het nog deed... Ik heb in iedergeval een mailtje verstuurd en nu maar hopen :o

Maar bedankt voor de tip ;)