Ik heb al eens eerder geloof ik de vraag gesteld of iemand iets weet over de dekhengst Boden's ride xx. Ik weet dat hij maar 1 jaar erkend als dekhengst is geweest, maar ik wil graag wat weten over de prestaties enzo. Heeft iemand misschien een plaatje van hem? Alvast heel erg bedankt!!
Joleen
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 11:17
Ow ja, de opa van Brando is Kenaf. Van hem ik al veel gehoord, maar daar wil ik ook graag een foto van zien. Heeft iemand dat misschien?
Manon
Geplaatst: 05-07-01 12:12
Hm, geen idee, weet je bij welk stamboek hij ingeschreven staat/stond? Misschien kun je dan daar wat info opvragen.
Joleen
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-01 12:23
Nee, helaas weet ik verder helemaal niks. Maarja, misschien weet iemand hier wel iets??
Suzanne F.
Geplaatst: 07-07-01 08:14
Ik weet alleen dat het een volbloed is en dat het een renpaard was. Afstamming weet ik dus verder niet, alleen dat het een volbloed is.
Veel meer dan dat ik daarin heb geantwoord, weet ik niet. Geen idee wat er met Boden's Ride is gebeurd, hij staat in ieder geval niet meer in het Hengstenboek van het NRPS. Misschien is hij verkocht of geruind? Via http://www.google.com heb ik helaas ook niets kunnen vinden.
Joleen
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 17:38
Nog bedankt Karin!! Jammer dat ik nooit foto's van 1 van beide te zien heb gehad!!
Nog bedankt Karin!! Jammer dat ik nooit foto's van 1 van beide te zien heb gehad!!
kijk eens op www.allbreedpedigree.com boden's ride heeft hier op stal gestaan ik heb hem zelf nog nooit gezien, maar er stonden hier wel enkele nakomelingen van. waren brave paarden met een fijn karakter.
Hij stond ter dekking bij Henk Buitenhuis in Holten, Ik heb wel eens tegen hem gesprongen. Misschien kan hij je verder helpen. Volgens mij was het een renpaard dat later de springsport is ingegaan.